Pui cu mango si ananas




By http://retetegg.blogspot.com

Azi nu sunt in cea mai buna forma, nu-mi place deloc vremea de afara, nu numai frigul dar si blocajele de pe drumuri :( Parca a venit asa prea repede toata zapada care a lipsit in decembrie si ianuarie ... cand eu asteptam primavara :)

Pentru ca nu am cum sa schimb vremea oricat de tare mi-ar placea, ma voi consola cu bunatati exotice zilele astea. Incep cu un deliciu maxim: pui cu mango si ananas!

Am folosit:
  • 1 piept mare de pui, 1 morcov, 1 ceapa, 1 ardei rosu, 1 cutie rosii in bulion, 1 mango, 1/2 cutie ananas, ciuperci(cate vrem), 3 catei de usturoi, sare, piper alb, oregano, busuioc, 2 boabe de ienibahar, 2-3 linguri ulei de masline.
Pieptul de pui spalat si taiat bucati l-am pus la calit in ulei de masline.

L-am lasat 5 minute si apoi am adaugat morcovul, ceapa si ardeiul taiate marunt.

Cand legumele s-au calit am adaugat si ciupercile taiate in sferturi, mango si ananas.

Amestecam in vas din cand in cand sa nu se lipeasca.

Apoi am adaugat rosiile in bulion, taiate cuburi, boabele de ienibahar, usturoiul taiat felii fine si restul condimentelor.

La final am pus patrunjel verde tocat.

E un super deliciu combinatia de pui cu fructe, va recomand s-o testati cat mai curand!

Pofta buna!

12 Response to "Pui cu mango si ananas"

  1. Oana says:

    Wow ce combinatie! Nu am mancat niciodata asa, dar as fii dispusa sa incerc! Uitandu-ma la poze chiar mi se face pofta ;)
    Pup

    Danutza says:

    E super bun, poate sa para mai ciudat initial ca e o combinatie cu dulce, dar e super! Garantez, a mancat si maica-mea care nu gustase in viata ei mango:)) si i-a placut la nebunie:)Pupici!

    O portie si pentru mine pentru cina, sau mai bine trei portioare, ca arata tare bine si n-am timp sa fac papita... Hmmm, acum mi-e foame, ma duc sa beau o cana cu apa... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, cu mare drag va servesc! Pupici:*

    Stefy says:

    la cum arata trebuie sa fie super gustos!!!

    Danutza says:

    Merci Stefy, este este:) Pup!

    Ioana V. says:

    interesant! imi plac combinatiile inedite!

    Am impresia ca la tine s-a consumat o ...cina romantica:)

    Danutza says:

    Alinutza, trebuie sa incerci neaparat sa-mi spui daca ti-a placut:) Pup!

    Danutza says:

    Teo, as zice ca toate cinele noastre sunt romantice ca doar ne iubim non-stop :) dar o cina romantica in adevaratul sens n-am mai avut de multicel...
    Azi sunt si mai trista ca din cauza vremii ne-am amanat weekendul la munte ...asa ca ... mai e de asteptat cina aia romantica:))

    Imi place tot din farfuria aceea.Pup!

    Danutza says:

    multumesc mult! pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.