Pere în vin cu îngheţată








By http://retetegg.blogspot.com/

Stiu ca am promis retetele de compot si gem, dar fiindca azi e sarbatoare mare m-am gandit sa le ofer tuturor sarbatoritilor (si nu numai) un desert mega delicios insotit de urarile de 'La multi ani! La multi bani! etc' :)

E cel mai mega extra delicios desert pe care nu trebuie sa-l ratati. E in mare ton cu sezonul acesta si e potrivit daca vreti sa va rasfatati simturile sau sa impresionati pe cineva care vine in vizita...sau de ce nu, sa impresionati familia:)

Am folosit:
  • 4 pere mari, 1 litru de vin rosu, 6 linguri de zahar, scortisoara, cuisoare, ienibahar, nucsoara, esenta de vanilie, zahar vanilat, inghetata, wafer rolls (sau finetti sticks).
Am pus la fiert vinul impreuna cu zaharul, vanilia, zaharul vanilat si mirodeniile.

Perele le-am decojit si am pastrat codita la fiecare para.

Le-am pus in vin cand a inceput sa clocoteasca si le-am lasat la foc mic 30 de minute.

Le-am servit cu inghetata de caramel si wafer rolls.

Sunt extrem de buuune, combinatia de pere in vin cu inghetata e excelenta!!!



16 Response to "Pere în vin cu îngheţată"

  1. Trimite-mi o portie, poate-mi trece raceala... yamiii, daca e cu vin, sigur sint ca si vindecata... Pupici !!!

    Danutza says:

    Daa, cu vin fiert trece sigur raceala:) Pupici!

    Nicole says:

    Arata delicios! Inca nu am incercat pana acuma.

    Danutza says:

    Daca vii pe la mine zilele astea iti fac:)Pup!

    Ioana V. says:

    interesant.....un desert delicios!!!

    Danutza says:

    Merci Alina!

    Mmmm, tare bune!

    Danutza says:

    Multumesc! Au fost bune tare!

    Tare bune!!

    Danutza says:

    Merci Alexandrina! Zilele astea vin si cu merele coapte pt provocare:)

    Anonim says:

    ador perele astea fierte in vin !!

    Danutza says:

    Adina, si noua ne-au placut muult!

    Vai de mine si de mine,ce-mi faci tu mie.Asa o bunatate nu pot sa o ratez.Pupici!

    Anonim says:

    arata super si pe deasupra banuiesc ca sunt f bune...la cum imi place mie sa mananc bunatati nu am dubii...felicitari!!!

    Danutza says:

    Dia, ai venit la timp! ia un loc la masa:) Pup!

    Danutza says:

    Daca iti plac bunatatile atunci ai nimerit la fix:) Multumesc pt vizita ... mi-ar placea sa stiu si cu cine vorbesc:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.