Am fost premiata din nou!




Desi am mai primit aceste premii si de la Mirela, acum am fost premiata din nou, de aceasta data s-au gandit la mine Diana si Stefy!

Multumesc din suflet!

1 Response to "Am fost premiata din nou!"

  1. Danutza, m-am trezit ca am restanta un premiu neridicat, de unde il iau? Scuza-mi intarzierea, insa am fost coptata in sumedenie de evenimente si timpul nu mi-a permis sa vin dupa premiu. Eu iti multumesc tare mult. Daca tot te-am vizitat, as dori sa-ti urez Sarbatori Sfinte cu sanatate si tihna, Hristos-a-nviat!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.