'Taci si inghite'







By http://retetegg.blogspot.com

Dupa ce in toamna am facut o minunata reteta de bulz si am mancat pe nerasuflate, acum m-am gandit la o alta reteta tot pe baza de mamaliga, branza, smantana ... taci si inghite!

Prima data cand am auzit de acest fel de mancare a fost la Radu Anton Roman ale carui emisiuni le urmaream cu mare interes. Apoi am vazut reteta in diverse variante pe net si am tot zis ca o fac. Si abia acum i-a venit si ei randul :)

Eu am adaptat reteta asa cum am considerat ca ne place noua sa o servim!

Am folosit:
  • Pt mamaliga: malai, lapte(sau apa), sare, putin unt.
Am facut o mamaliga nu foarte tare din lapte, malai, sare si putin unt adaugat spre final.

Carnatii de casa i-am prajit si i-am taiat felii, branza am dat-o pe razatoare.

Intr-o tava unsa cu unt am pus un strat de mamaliga, apoi carnati, branza si smantana.

Am adaugat inca un strat de mamaliga, apoi am facut 2 adancituri si am spart in fiecare cate un ou.

Am pus tava la cuptor si am lasat la foc mediu pana cand s-au copt ouale.

Am servit cu muraturi. Putem sa mai adaugam smantana sau branza rasa atunci cand servim, in functie de preferinte!

Pofta buna!!

16 Response to "'Taci si inghite'"

  1. Haplea says:

    Eu chiar am ramas fara cuvinte.Arata super.

    Danutza says:

    Multumesc mult! Adevarul e ca atunci cand ai farfuria in fata nu prea mai ai timp sa vorbesti, doar sa infuleci repede tot:))

    Dana C says:

    tac si inghit in sec :)) si eu vreau sa fac de ceva timp si inca n-am reusit...pup

    Danutza says:

    Dana, eu cel mai greu ajung sa fac retetele simple:)) Le tot aman si pana la urma revin la ele:)Pup si te servesc cu o portie pana faci tu;)

    Anonim says:

    Si eu tac si inghit ... in sec ;(((( ...

    Danutza says:

    Adina, las ca asa faceam si eu mereu cand vedeam pe net, pana n-am mai rezistat si mi-am facut si eu:))Pup!

    Ai un premiu la mine.Sa vii sa-l ridici.Inghit in sec,dar tot Te pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pup!

    Mari says:

    Reteta e simpla si buuunaaaa!
    Dar la fel ca tine, tot aman sa o fac!
    Efectiv acum cand scriu, inghit in sec. Pupici!

    Danutza says:

    La mine cele mai grele vizite pe bloguri sunt seara, pentru ca mancam de obicei pana in ora 7-7:30 si cand intru si vad bunatati ma apuca toate poftele:) Pupici!

    Ce bunatate ai gatit tu aici! Arata excelent!

    Danutza says:

    Multumesc frumos!!:*

    Albastru says:

    Buna! Am vizitat blogul tau si am ramas impresionata. Esti priceputa si delicata. Eu am incercat ceva de pe aici http://smagpaaverden.blogspot.com/2011/11/sma-fristelser-brunekager.html... oua umplute si fursecurile... chiar sunt bune.. poate incerci si tu.. nu am vazut inca pe blogurile romanesti retetele respective... se traduce bine si cu translatorul ... spor la munca!

    Danutza says:

    Multumesc mult pt apreciere si pentru sugestii! Frumusele fursecurile:)

    Ioana V. says:

    as manca mamaliga in fiecare zi!..:))

    Danutza says:

    Si noua ne place, o mancam si cu tocanite ... eu uneori si cu ciorba:))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.