Mâncare de vinete cu ficăței














Astazi am pregatit o reteta simpla si gustoasa pentru care nu am folosit cartea de bucate. Am intrat in bucatarie, si cu ingredientele din camara si din frigider am incercat o combinatie noua: mancare de vinete cu ficatei.

Am folosit:
  • 3 vinete mari, 300 gr ficatei de pui, 2 cepe, cateva fire de patrunjel, sare, 150 gr pasta de tomate.

Vinetele le-am pus in cuptorul incins la copt. Cand au fost gata, le-am curatat, le-am taiat si le-am lasat la scurs.

Intr-o cratita am calit ceapa taiata.
Am adaugat peste ceapa pasta de tomate, vinetele si sarea.
Am lasat pe foc aproximativ 25 de minute si am amestecat din cand in cand.
La final am adaugat patrunjel tocat.

Separat am prajit ficateii. Am adaugat peste ei putina sare.

Am servit mancarea de vinete impreuna cu ficateii.

Pofta buna!

0 Response to "Mâncare de vinete cu ficăței"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.