Varza calita cu scarita afumata









De vreo saptamana tot am pofta de varza calita. Si azi, desi sunt nameti de o jumatate de metru afara, mi-am facut curaj sa ma duc in piata. Am rezistat traficului si frigului, iar ajunsa acasa am intrat direct in bucatarie si m-am apucat de treaba.

Am folosit:
  • o varza de aprox. 2 kg, o bucata de scarita de porc afumata (merge sa puneti si costita), o ceapa mare, 1 legatura de marar, 2-3 linguri bulion, sare, piper, curry, foi de dafin, sare de lamaie.
Am tocat ceapa si am calit-o, iar dupa ce s-a calit am pus si varza tocata fasii subtiri. Peste ele am adaugat bucati din scarita de porc afumata, foile de dafin, condimentele, sarea de lamaie si 2-3 linguri de bulion. Am lasat la fiert mestecand din cand in cand si spre final am pus mararul tocat.
Mmmm ... tare bun!

0 Response to "Varza calita cu scarita afumata"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.