Compot de gutui



By http://retetegg.blogspot.com/

In preferintele mele compotul de gutui e pe primul loc la egalitate cu cel de visine...as manca non stop ... asa-i de bun si aromat:)

Se face repede si e mega delicios asa ca nu-l ratati cat mai sunt inca ceva gutui.

Ingrediente:
  • 1 kg gutui, 1/2 kg de zahar, 1 litru si jumatate de apa, 1 lamaie.

Gutuile se taie pe jumatate si li se scoate cotorul. Apoi gutuile se taie felii, cuburi - fiecare cum le prefera.

Se pun la fiert in siropul de apa, zahar si suc de la lamaie.

Soacra mea nu le fierbe pana devin foarte moi, ci le lasa mai tari putin (noua asa ne plac).

Se pune compotul in borcane, se pun capacele si se inchid ermetic borcanele. Apoi le asezam pe capac peste noapte (sau pana se racesc).

Le depozitam in camara, beci sau unde avem spatiu:)

E foarte aromat si bun compotul de gutui!!!

4 Response to "Compot de gutui"

  1. Tare bun e si m-as bucur daca as reusi sa fac si eu!Pupici!

    Danutza says:

    Eu inca mai am gutui, ma gandeam sa mai fac niste compot ca nu strica...timp sa am doar:) Pupici!

    Cristina says:

    Super bun!!! Imi place mult compotul de gutui!

    Danutza says:

    Merci! Si noua ne place mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.