Spanac cu carne de porc















Am pregatit spanac pana acum de multe ori si mereu il preparam dupa aceeasi reteta clasica pe care o stiam. Astazi insa am fost mai inventiva si m-am gandit sa il pregatesc putin mai diferit.

Am folosit:
  • 400 gr spanac congelat, 200-300 gr carne de porc, 2 cepe, 100 gr bulion, 100 ml vin alb, sare, oregano, curry, busuioc, tarhon, patrunjel.

Carnea de porc am taiat-o in bucati mici si subtiri pentru a se patrunde repede. Am pus-o la calit in tigaie, in putin ulei. Dupa ce s-a patruns putin am adaugat vinul si curry. Peste 5 minute am adaugat si ceapa taiata.

Cand ceapa a devenit moale am pus in tigaie bulionul si apoi spanacul. Am condimentat amestecul si am lasat sa fiarba aproximativ 20-25 de minute.

Spre final am adaugat si patrunjelul tocat.

Spanacul pregatit astfel: la tigaie, cu vin, fara sos de faina este mult mai bun decat cel pregatit in mod clasic. Noi l-am servit cu lamaie.

Pofta buna!

0 Response to "Spanac cu carne de porc"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.