Rulada cu branza dulce si stafide








Stiti deja ca ador ruladele si ca le pregatesc oricand cu mare placere:)

Schimb mereu umplutura fiindca vrem sa incercam cat mai multe combinatii posibile. De aceasta data am ales combinatia de branza dulce cremoasa si stafide.

Am folosit:
  • Pt rulada: 7 oua, 7 linguri de zahar, 7 linguri faina, zahar vanilat, esenta de vanilie, un praf de sare
  • Pt umplutura: 400 gr branza dulce, 5 linguri de zahar, esenta de vanilie, stafide
  • Extra: zahar pudra

Preparare rulada:

Am separat albusurile de galbenusuri. Galbenusurile le-am frecat cu zahar pana s-a topit zaharul.

Separat am batut spuma albusurile cu praful de sare. Consistenta albusurilor trebuie sa fie asemanatoare cu a spumei de frisca.

Am amestecat apoi albusurile cu galbenusurile si faina. Am adaugat coaja de lamaie, zaharul vanilat si esenta de lamaie.

Cand s-a omogenizat compozitia am adaugat-o in tava tapetata cu hartie de copt. Am pus pe blat cativa fulgi de ciocolata.

Am lasat 10 minute in cuptor la foc potrivit.

Am desprins cu grija marginile ruladei de hartia de copt si am rasturnat-o pe un prosop umed.

Am rulat-o in prosop si am lasat-o asa 5 minute.

Preparare umplutura:

Am pus intr-un bol branza dulce si am amestecat-o cu zahar si esenta de vanilie pana s-a omogenizat. Apoi am adaugat stafidele.

Asamblare:

Am scos rulada usor din prosop, am pus peste toata suprafata de blat crema de branza cu stafide.

Am rulat fara sa o presez prea tare (ca sa nu iasa crema).

Am pudrat-o cu zahar si am lasat-o la loc racoros aproximativ 1 ora inainte de servire.

Super yummmi! Pofta buna!

25 Response to "Rulada cu branza dulce si stafide"

  1. Buna si frumoasa.Te pup!

    Dit moi!!!
    Qui peut résister a un délice pareille qui?????

    j'en salive juste de regarder, ce rouleaux et génial, bravo!

    bisous

    VIVIANA says:

    Bravo...arata foarte bine si sigur e delicioasa!

    Marina says:

    Danitza, this is so cool! I like the fork on the side, clever!

    Danutza says:

    Merci mult Mihaela! te pup!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! C'est vrai un delice! Bisous

    Danutza says:

    Merci mult Viviana!

    dia says:

    wow...ce delicios!

    Danutza says:

    Thank you Marina! The fork thing it's not my ideea, is an inspiration from internet...but it's really nice :)

    Danutza says:

    Multu mult Adnia!

    Branza dulce si stafide?Ne place la orice ora!

    Danutza says:

    Teo, si noua la fel! Pup!

    Cristina says:

    Buna rulada ta!

    Anonim says:

    Danutza, ce dimensiune are tava in care ai copt rulada ?
    Arata super bine,eu mai faceam cu gem sau marmelada .

    Danutza says:

    Anka, tava mea are 36x24. De obicei fac rulada din 6 oua si iese perfect. Acum am pus 7 oua si a iesit cam umflatica :)
    Am facut si eu cu gem de multe ori cand nu aveam alta umplutura, e buna oricum :)
    Te pup!

    Ioana V. says:

    tare frumoasa!

    Danutza says:

    merci mult! pup:*

    Mmmm apetisant
    deci,maine am ce face..hehe
    pa Danutza

    Am o problema..ti am raspuns p blog la mine...daca poti sa ma ajuti cu un sfat???
    la bezea..ok pa

    Danutza says:

    Eu fac rulada foarte des fiindca mi se pare cea mai usoara prajitura :) E foarte buna cu orice fel de umplutura :)

    Ti-am raspuns la tine pe blog cum fac eu bezeaua, sper sa-ti fie de folos sfatul meu :*

    Buna, da ,cu folos ms
    acum fac rulada...am pus 100 ml lapte..fiindca mi sa parut groasa cand am pus faina...sa vedem..dupa ce am adaugat albusul, arata bine..am emotii hehe

    Blatul a iesit super..am rulat o ..totul ok..am umplut o si sa rupt la rularesunt dezamagita, nu stiu ce am facut rau...sa rupt ingrozitor..si asta ca era pufos blatul..:(

    Danutza says:

    Pentru ca rulada sa iasa ok si sa nu se rupa la rulare, trebuie sa respecti cantitatile. Eu asa o fac mereu, din cantitati egale pentru ca daca mai adaugi lichid isi pierde elasticitatea blatul si se rupe:)

    Se mai poate rupe si daca e coapta mai tare pe partea de jos sau daca nu ai tinut-o rulata inainte in prosopul umed.

    Data viitoare cu siguranta iese perfecta ;) :)

    Da , clar ca ceva am facut gresit..stii am facut un tort panala urma, am mai facut un blat cu reteta ta ..hehe..fiindca cum am spus, si ma repet, blatul a iesit super delicios, pufos.( sa nu crezi ca nu sa papat blatul rupt..hehe asa cum era ..cu linguritajiji)
    Tortul a iesit bine.
    O duminica placuta

    Danutza says:

    Este super ca l-ai folosit la tort, sa stii ca si eu am dat gres cu unele deserturi: ciocolata de casa, tortul diplomat...dar pana la urma or sa-mi iasa ele :))

    La rulada nu trebuie sa pui decat oua, zahar, faina ... ca daca pui si lapte sau apa sau orice lichid, blatul iese pufos si bun, dar nu mai e asa elastic sa se ruleze si se rupe.

    N-are nimic, pana la urma ai facut un desert gustos (ca asta era ideea) :)

    Mult spor in continuare si seara frumoasa :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.