Salata de hering afumat





By http://retetegg.blogspot.com/

Dupa ce am tot poftit la salata Cristinei, am gasit in sfarsit peste afumat si am pregatit-o si eu. Am mai schimbat putin continutul, insa a iesit pe placul nostru si-am papat-o cu mare pofta:)

Am folosit:
  • 4 cartofi fierti, 1 ceapa rosie, 2 file-uri hering afumat, 150 gr masline, ulei, otet, sare, marar.
Am taiat cartofii in cuburi, ceapa julien si pestele bucati mici (mai alegem oasele daca are).

Le-am asezat intr-un bol, am adaugat maslinele, ulei, otet, sare si marar tocat fin.

Am amestecat si am servit!

E foarte simplu de pregatit si foarte gustoasa!

Meniul zilei:

12 Response to "Salata de hering afumat"

  1. Tare-mi place pestele afumat! De regula mananc macrou, dar nu ma dau in laturi nici de la hering!;)

    Danutza says:

    Anto parca e mai bun macroul sau ne-am obisnuit noi cu el:) Mi-a placut si hering-ul, salata e buna rau pentru ca-i pestele afumat:)Pup!

    Mie imi plac nespus salatele cu peste,de orice fel!

    Danutza says:

    Teo si iubitul meu e la fel, orice sa fie dar cu peste:) Pup!

    Cristina says:

    Imi place pestele afumat, asa ca as vrea putina salata...

    Danutza says:

    Cristina, multumesc mult pentru inspiratie! Noi am eliminat maioneza din salata ca ne chinuim sa nu mai depunem prea multe kg ...deja am cam depasit limita:))Pup!

    O portie mica si pentru mine,te rooooooooog.Pup!

    Danutza says:

    Mihaela, si-o portie mare daca vrei:* Pup!

    Ioana V. says:

    buna salatica ta! Pup

    Danutza says:

    Merci mult Alinutza! Pup:*

    Anonim says:

    Multumesc pentru reteta am s-a ma apuc de facut.

    Danutza says:

    Sa ma anunti cum a iesit si daca ti-a placut :) Spor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.