Salată cu creveţi










Probabil ca am mai spus pana acum pe blog ca nu sunt un fan al crevetilor. Cred ca se datoreaza faptului ca nici pestele nu-mi place chiar asa de tare :).

Creveti am mancat pana acum numai in oras, insa de data asta am zis sa incerc sa pregatesc si acasa o reteta cu creveti, mai exact o salata.

Am folosit:
  • 350 gr creveti congelati (nu am gasit proaspeti, voi daca gasiti va recomand sa-i folositi pe cei proaspeti), 4 frunze de salata verde, 1 rosie, cateva felii de castravete si de ardei kapia, 1 lamaie, sare, dressing vinaigrette.

Crevetii i-am decongelat intr-un vas cu apa, i-am spalat si i-am scurs bine, apoi i-am pus intr-un bol si am stors zeama de lamaie peste ei. I-am lasat in zeama de lamaie in frigider timp de 15 minute.

Am pus pe foc o oala cu apa si putina sare, iar cand a inceput sa clocoteasca am adaugat crevetii. I-am fiert timp de 10 minute, i-am spalat si i-am scurs din nou.

Salata verde am taiat-o si am asezat-o in farfurie, am adaugat rosia taiata bucati, castravetele, ardeiul si deasupra crevetii stropiti bine cu zeama de lamaie, plus un praf de sare.

Am servit salata cu dressing vinaigrette.

Ps: eu am mancat doar o jumatate de portie, iubitul meu 1 portie si jumatate, e chestie de gusturi, salata e tare buna!

4 Response to "Salată cu creveţi"

  1. mirela says:

    Nu te-as refuza cu o portie,,,mmm,,,puppp!!!!

    Danutza says:

    Mirela, draga mea, te servesc cu toata placerea! Pup.

    Anonim says:

    Crevetii, fructele de mare si pestele sunt delicioase pregatite in stil mediter anean si in special italian! Ah...si mai ales sa fie proaspat...orice compromis duce la o concluzie complet aiurea cum ar fi faptul ca nu sunt bune...din contra, pestele si fructele de mare proaspete si pegatite in stil mediteranean sunt extraordinare, doar cautati niste retete italiene!

    Danutza says:

    Din pacate la noi nu se gasesc fructe de mare proaspete si de foarta buna calitate si din start orice reteta e compromisa datorita acestui aspect. Oricat de buna e reteta si respectata cu strictete, faptul ca nu ai creveti de calitate conteaza enorm!

    Cat despre calamari, caracatita & stuff eu nu le suport si nu le pot manca in nici un fel pregatite:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.