Cupcakes cu cocos si cafea


Nu e o pacaleala, chiar am facut cele mai bune cupcakes pe care le-am incercat pana acum, cu 2 arome care-mi plac la nebunie cocos si cafea - combinate :)

Mi-a fost putin cam lene sa le fac si-un frosting delicios, dar data viitoare nu mai las lenea sa ma invinga si le decorez mai frumos :))

Am folosit: 
  • 4 oua, 150 ml lapte, 200 gr zahar, 1 plic praf de copt, 3-4 linguri cocos, 50 ml cafea tare si indulcita putin, 3-4 linguri de ulei, faina (nu am masurat cantitatea), esenta de vanilie, un praf mic de sare.
Am separat albusurile de galbenusuri. Am batut albusurile cu un praf de sare pana au devenit spuma. Am adaugat apoi zaharul si am mixat pana s-a topit.

Am pus galbenusurile, laptele, cafeaua, uleiul, esenta de vanilie si praful de copt.

Cand compozitia a devenit omogena am adaugat cocos si faina si am amestecat pana am obtinut o consistenta de smantana groasa.

Am uns formele si am pus compozitia in ele. Am lasat 25 de minute la cuptor la foc mediu.

Am servit fie simple, fie glazurate cu miere si decorate cu cocos si fulgi de cioco.

Culoarea mi s-a parut putin ciudata, dar s-a datorat combinatiei de ou de tara cu cafea :))

Sunt super delicioase si merg la fix langa o cafeluta, o cana cu lapte sau un ceai.

20 Response to "Cupcakes cu cocos si cafea"

  1. Mie imi place ca au cafea si sunt rapide de facut si azi nu am nimic dulce dar pana deseara...
    De cate ori vin la tine tre sa ma joc putin cu pisica:) spre amuzamentul fiica-mi!
    Duminica placuta!

    Stefy says:

    un delicios desert de weekend!!!:)

    Danutza says:

    Daa, pisica mea e funny rau....si eu ma joc mereu cu ea:))
    Pupici si dupa-amiaza frumoasa!!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! Pup!

    Cred ca au fost delicioase!

    Danutza says:

    Asa-i Alexandrina! Data viitoare fac mai multe ca-s tare bune:)

    Simona says:

    Mmm.... fur si eu una!!! Super cominatie! Pupici

    Adnia says:

    ador ingredientele acestea! sunt minunate!

    Danutza says:

    Simo, ti le ofer cu drag:) pupici!

    Danutza says:

    Adnia, si eu le ador si separat si combinate:) Pup!

    Anonim says:

    O combinatie pe gustul meu !!!!!! ;)

    Danutza says:

    Adina, ma bucur ca-ti place combinatia mea:) Pup!

    Ioana V. says:

    ce bine ti-au crescut!!pup

    Danutza says:

    Alinutza si pe mine m-au surprins cand le-am vazut asa infoiate:)) Am un aragaz nou care isi face binee de tot treaba:)) Pupici!

    Cristina says:

    Ce pufosenie gustoasa!!! As vrea si eu una. Pup

    Ce dolofane sunt.Servesc si eu una.Pupici!

    Mmmm.... trebuie sa fie tare bune... cafea si cocos...yamyyy delicios!Pupici!

    Danutza says:

    Cristina, te servesc cu mare drag! Pup!

    Danutza says:

    Mihaela, iti ofer si tie o dolofana :)) Pupici!

    Danutza says:

    Camy, pentru mine a fost o super combinatie!! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.