Muşchi de porc împletit cu cârnăcior










Asteptam de mult momentul sa pregatesc aceasta reteta, iar de Sf. Ioan nu am mai ratat ocazia, mai ales ca aveam un muschi de porc care astepta "sa-i fac felul".

Este o reteta ideala pentru diverse sarbatori cand aveti invitati si vreti sa faceti o impresie buna. Cu siguranta o sa primiti laude. :)

Am folosit:
  • 1 muschi de porc (destul de maricel), 1 carnat proaspat subtire, 8 catei de usturoi, 1 pahar cu vin alb, 2 linguri de rosii in bulion, coriandru, piper, sare, condimente pentru porc, 4 cartofi, boia dulce, 1 pahar cu apa, 3 linguri de ulei, cateva scobitori.

Muschiul de porc se poate tine in bait cateva ore inainte de preparare. Eu m-am grabit si nu am mai avut timp sa fac si aceasta operatiune.

Totusi am condimentat bine muschiul inainte de impletire (piper, sare, boia, condimente pentru porc).

Se taie in doua bucati pe lungime, se aseaza intre cele 2 bucati carnaciorul si se impleteste. Daca nu va reuseste perfect impletitura, mai puneti 2-3 scobitori asa cum am facut eu.

Se cresteaza muschiul din loc in loc si se pune usturoiul taiat felii.

Se aseaza intr-o tava unsa cu putin ulei si se "imbraca" intr-o crusta de rosii in bulion.

In jurul muschiului se pun bucati de cartofi, boabe ce coriandru si usturoi.

Se adauga apa si vinul si se pune tava la cuptor pana cand muschiul si carnaciorul se rumenesc bine.

Serviti cu pofta alaturi de muraturi!

4 Response to "Muşchi de porc împletit cu cârnăcior"

  1. mirela says:

    Am facut si eu de Craciun,,,,,mmmm

    Danutza says:

    Mirela, eu as manca zilnic numai asa ceva:))

    Anonim says:

    Cam cat timp se lasa la cuptor? Aproximativ

    Danutza says:

    Depinde ce fel de cuptor ai :) Eu am cuptor clasic, cu 5 trepte de caldura. Ca sa fie bine facut il las 1 ora si 30 de minute la foc mic, adica treapta 1.

    Uneori uit sa cronometrez asa ca apreciez dupa culoare daca-i facut sau nu :D

    P.S. Mai depinde si ce fel de muschiulet alegi, adica mai subtire sau mai gros.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.