Botez Vlăduţ


Dupa cum va spuneam si saptamana trecuta, am avut un weekend destul de incarcat.

Desi a fost oarecum si obositor, a meritat din plin efortul fiindca nepotelul meu e cel mai minunat bebel din lume!

A fost weekend-ul lui fiindca el a fost "vedeta" :)

V-am atasat cateva poze, sa vedeti cum ne-am distrat noi la baitza in apa sfintita a lui Vladut si la petrecerea care a urmat. :)

Vladut cu buni (mama mea) si moasa (eu)


Fericitii si frumosii parinti


Primul nostru dans impreuna


Bucurosi ca avem un nepotel asa frumos si dulce




Cam suparat ca baitza nu a fost un rasfat asa cum este acasa


3 matusi fericite


Cu moasele si mosii

12 Response to "Botez Vlăduţ"

  1. mirela says:

    Sa traiti fericiti si sanatosi cu totii,ca sunteti unul mai frumos ca altul,,,,felicitari,aveti o familie frumoasa,mi-as dori si eu asa multi,dar din pacate suntem doar eu si sotul,,,,m-am emotionat pana la lacrimi,,,,,tortul este foarte frumos,,,,,te pup cu mare drag si sa-ti traiasca nepotelul sanatos si cuminte!!!!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Mirela! Te pup.

    La multi ani nepotelului. E un fericit, cu trei matusi... cine-i ca el.

    Danutza says:

    @ Sara & Miki: Multumesc mult, e tare rasfatat:)!!! Pup.

    violette says:

    Tare, tare scumpic nepotelul tau...sa-ti traiasaca sa creasca mare si voinic!.

    felicitari:))mi-ai facut sa-mi amintesc botezul fiului meu si plus in cateva luni il voi face pentru al 2 lea copil!of ce emotionat...sa va traiasaca nepotelul !!

    felis says:

    Sa ii fie de bine botezul... sa fie sanatos... si norocos

    Danutza says:

    Violette, multumesc mult!

    Danutza says:

    Just me, multumesc! Si iti doresc numai bine tie si copiilor tai!

    Danutza says:

    Felis, multumesc pentru urari!

    pansy says:

    sa va traiasca nepotelul ! si voi pe langa el!ai facut un tort foarte elegant !

    Danutza says:

    Multumesc frumos Pansy! Tortul nu-i facut de mine, e cumparat:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.