Primul meu interviu culinar!



Astazi am dat primul meu interviu culinar, pentru site-ul Gustos.ro, la "Parada blogurilor".

Comunitatea Gustos.ro este una foarte prietenoasa, in care am regasit foarte multi bloggeri din domeniul culinar, asa ca va recomand cu caldura sa intrati in comunitate si sa impartasiti cu ceilalti experientele voastre culinare.

Multumesc Gustos.ro!

2 Response to "Primul meu interviu culinar!"

  1. Felicitari... am citit si mi-a placut. Raspuns la obiect. Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pupici

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.