Şarlotă de ciocolată(cacao)












By http://retetegg.blogspot.com

Desertul nostru aniversar este Sarlota de ciocolata.

Eh, am trisat putin, e de fapt desertul de la Sf Ioan, insa nu am timp zilele astea de stat in bucatarie [in decurs de o saptamana am 3 examene si un botez, sambata :))], asa ca sper sa ma intelegeti si sa ma iertati ca nu am avut timp sa fac un tort aniversar pentru blog:).

Dar ma voi revansa si voi face un tort deosebit, numai sa scap de saptamana asta "de foc" si-mi reiau atributiile culinare zilnice:).

Sa revenim la sarlota, desertul copilariei atat de bun si aromat.

Am folosit:
  • 2 oua, 100 ml lapte, 300 gr frisca, 1 zahar vanilat bourbon, 2 linguri de cacao, 100 gr zahar pudra, o lingurita de gelatina.

Ouale se freaca cu zaharul, se amesteca cu laptele, zaharul bourbon si se pune compozitia la fiert in bain-marie, amestecand permanent sa nu se faca cocoloase. Se adauga gelatina dizolvata in putina apa si se amesteca bine.

Cand compozitia are consistenta unei creme se da jos vasul de pe foc si se amesteca cu cacaoa.

Se pune la rece (eventual pe balcon). Cand s-a racit complet se amesteca frisca.

Asezam sarlota in cupe, o decoram cu frisca si o tinem jumatate de ora la frigider inainte de a servi.

Pofta buna!

10 Response to "Şarlotă de ciocolată(cacao)"

  1. Stefy says:

    cat de bine poate sa arateeeeee......

    Liana10 says:

    Mmmm...foarte apetisanta sarlota!

    Danutza says:

    @ Stefy: Multumesc! Arata bine,iar gustul ... e minunat!

    Danutza says:

    @Liana: Multumesc! Sarlota e unul din deserturile preferate din copilarie:)

    Unknown says:

    Vai da ce bine arata! Felicitari!

    Danutza says:

    Multumesc mult Iulia!

    Mai ai o portie si pentru mine?... Pup!

    Danutza says:

    @ Sara&Miki: Acum din pacate nu mai am:). Dar data viitoare am sa pastrez o portie! Pupici.

    Aurica says:

    da, un desert tare bun si reusit, imi place cum a iesit si foarte usor de preparat dar si repede de degustat ;)

    Danutza says:

    Multumesc! A fost foarte buna, chiar nu credeam ca o sa-mi reuseasca :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.