Ciorbă de viţel cu praz





Noi mancam cu placere ciorba de vita sau de praz, asa ca m-am gandit la o combinatie "2 in 1" si a iesit o ciorba tare gustoasa!

Am folosit(pentru 2 portii):
  • 200 gr carne de vitel, 1 telina mica, 1 morcov, 1 praz ( nu foarte mare), 1/2 ardei, 100 gr rosii in bulion, 2 lingurite de bors, fidea, taitei, sare.

Carnea am spalat-o bine si am pus-o la fiert. Am fiert-o cam 15 minute si apoi am schimbat apa.

Am pus-o la fiert cu alta apa si am adaugat treptat morcovul, telina, ardeiul si prazul.

Dupa aprox. 25 de min am pus borsul, rosiile si am potrivit de sare. Am mai lasat 20 de minute la foc potrivit, iar in ultimele 5 minute am pus fidea si taitei.

O bunatate de ciorbita!

3 Response to "Ciorbă de viţel cu praz"

  1. Unknown says:

    Cred ca e delicioasa la ce bunatati contine!

    Danutza says:

    Iulia, e tare buna! Multumesc!

    Anonim says:

    :d Yammmmmmmmmmmy

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.