Varză dulce cu jambon şi coaste de porc













O reteta care sigur o sa va placa la fel de mult cum ne-a placut noua. E tare gustoasa!

Am folosit:
  • 1 varza (1.500 gr), 7-8 bucati de coasta de porc, 2-3 felii de jambon, 1 ceapa mare (sau 2 daca sunt mai mici), 100 gr rosii in bulion (sau pasta de tomate), 2 lingurite boia dulce, sare, piper, condimente pentru porc, marar.

Varza am tocat-o marunt si am frecat-o cu sare.

Am taiat ceapa pe care am pus-o la calit impreuna cu boiaua. Cand a fost gata ceapa am adaugat varza si 1 pahar cu apa. Am lasat la fiert la foc mare, amestecand din cand in cand.

Separat am condimentat coastele de porc si le-am pus la prajit, pana s-au rumenit bine.

Le-am scurs de grasime si le-am adaugat peste varza, impreuna cu rosiile in bulion, sare si piper.

Dupa 15 minute am adaugat jambonul taiat si am pus cratita la cuptor, pentru 20 de minute.

La final am adaugat marar tocat.

Foarte gustoasa!

4 Response to "Varză dulce cu jambon şi coaste de porc"

  1. violette says:

    Ai pregatit o mancarica pe cinste...delicioasaa :D

    Danutza says:

    Multumesc Violette! Pupici.

    mirela says:

    Foarte bine arata,eu astazi am facut dar cu varza murata,,,deliciosssss!!!pup.

    Danutza says:

    Merci Mirela! Pup.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.