Hamburger/Cheeseburger
















By http://retetegg.blogspot.com

Ce bine este sa te rasfeti uneori si sa-ti pregatesti o masa delicioasa precum cea de la fast food insa mult mai sanatoasa!

In plus, nu costa foarte mult toate ingredientele si iti poti pune in hamburgerul tau orice doresti, in cantitati cat mai generoase.

Eu am facut atat hamburgeri cat si cheeseburgeri. Merita sa incercati oricare din variante!

Am folosit:
  • Baza: cateva chifle;
  • Pentru chiftele: 200 gr carne tocata de porc, 100 gr carne tocata de vita, 1 ou, sare, piper, oregano, boia dulce.
  • Pentru garnisire: 150 gr varza alba (pregatita pentru salata cu ulei, otet si sare), 2 ciuperci, 4-5 felii de cascaval, rondele de ceapa, felii de rosie, sos de maioneza cu usturoi si verdeata, ketchup.
Am facut intai chiftelele amestecand carnea cu oul si condimentele. Le-am modelat (de preferat mai late pentru ca se mai strang la copt) si le-am asezat pe grill-ul uns cu putin ulei. Le-am rumenit bine pe ambele parti si le-am scos pe un servetel.

Am taiat rosiile felii subtiri, ciupercile le-am feliat si le-am copt putin pe grill.

Pentru hamburgeri am taiat chiflele si le-am umplut cu cate o chiftea, salata de varza, felii de ciuperci si de rosii, rondele de ceapa, ketchup si maioneza.

Pentru cheeseburgeri am adaugat la cele de mai sus si cate o felie de cascaval.

Am servit alaturi de hamburgeri/cheeseburgeri un pahar de bere rece.

Absolut delicios! Nu mai cheltuiti banii pe mancarea de la fast food, nici nu stiti ce pierdeti!

0 Response to "Hamburger/Cheeseburger"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.