Gaufres cu şarlotă şi frişcă





O reteta simpla si delicioasa, de mare efect la masa!

Eu din lipsa de timp am cumparat gaufres, insa daca aveti timp va recomand sa le pregatiti voi. Aveti o reteta excelenta aici.

Pentru desertul meu eu am folosit:
  • 6 gaufres, 100 gr sarlota, 100 gr frisca.

Se decoreaza fiecare vafa cu sarlota si frisca, dupa imaginatie :).

Reteta de sarlota o gasiti aici.

Pofta buna!

0 Response to "Gaufres cu şarlotă şi frişcă"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.