Salată orientală








A fost o saptamana plina de salate, toate delicioase si rapide. Printre ele s-a aflat si salata orientala, nelipsita din meniul nostru cel putin o data pe luna.

Surpriza din aceasta salata este sunca, dupa gustul nostru, o combinatie perfecta!

Am folosit:
  • 3 cartofi mari, 3 morcovi, 4 castraveciori in otet, 150 gr masline negre, 1/2 ceapa, 2 oua, 3 felii de sunca, ulei, otet, sare.
Am fiert cartofii si morcovii in coaja, apoi i-am curatat si i-am tocat bucati.
Am fiert ouale si le-am taiat felii.
Am tocat ceapa feliute, sunca si castraveciorii la fel.
Am adaugat maslinele, sare, ulei, otet si am amestecat.

E o salata usoara si foarte buna!

6 Response to "Salată orientală"

  1. mirela says:

    mmm,ce bunataeeeee,,,,,Te pup si weekend frumos!!!

    Danutza says:

    Merci Mirela!!!Weekend placut.Pup.

    pansy says:

    oldies but goodies !

    Danutza says:

    Merci Pansy!

    Unknown says:

    nu stiam ca morcovii au coaja

    Danutza says:

    Da' ce au, piele? :))))))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.