Borş cu dovlecei






Un bors care merge perfect dupa toate preparatele grele consumate de sarbatori.

Am folosit:
  • 3 dovlecei, 2 cartofi, 1 ceapa, 2 morcovi, 3 linguri de bors la plic, 5 linguri smantana, sare, patrunjel, rosii in bulion, fidea.

Am tocat marunt ceapa, morcovii rondele subtiri, cartofii si dovleceii cuburi.

Am pus o oala cu apa pe foc, cand a inceput sa fiarba apa am adaugat ceapa, morcovul, apoi cartofii si dovleceii.

Cand legumele erau aproape fierte am adaugat rosiile in bulion (taiate cuburi), borsul si am potrivit de sare.

La final am amestecat smantana cu cateva linguri de ciorba si am adaugat-o impreuna cu fideaua si patrunjelul tocat.

Dupa 5 minute am oprit focul.

Un bors foarte gustos!

0 Response to "Borş cu dovlecei"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.