Pateuri cu ciuperci şi carne










By http://retetegg.blogspot.com

Pentru o masa rapida si gustoasa va recomand aceste pateuri cu ciuperci si carne.

Am folosit:
  • 1 aluat de foietaj (800 gr), 250 gr carne tocata porc + vita, 5 ciuperci, 1 ceapa, patrunjel, condiment pt carne, 2 linguri de sos de rosii, oregano, sare.

Am pregatit intai umplutura din 300 gr de carne pe care am calit-o impreuna cu ciupercile maruntite in robot, ceapa, condimentele, sosul de rosii, patrunjelul si oregano. Am adaugat sare dupa gust si am lasat-o pe foc aproximativ 10 minute amestecand sa nu se prinda de tigaie.

Am decongelat aluatul apoi l-am intins pe masa si l-am taiat in patratele.

Pe fiecare patratel am pus umplutura in mijloc apoi am format pateurile (fie "triunghiuri", fie "carticele").

Le-am pus in tava pe hartie de copt si am lasat in cuptor aproximativ 10 minute.

Am servit cu salata de varza si vin alb.

Pofta buna!

4 Response to "Pateuri cu ciuperci şi carne"

  1. ce imi plac pateurile arata bun bun

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    felis says:

    Vreau si eu... arata bineeee...

    Danutza says:

    Merci Felis!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.