Salată cu dovlecel





O salata simpla si delicioasa, dar mai ales sanatoasa!

Am folosit:
  • 1 dovlecel, 2 rosii, 1 ardei, cateva felii de castravete, o ceapa mica, marar, sare, ulei, zeama de lamaie.

Dovlecelul l-am taiat felii si l-am copt pe grill.

Rosiile le-am taiat felii, ceapa julien, ardeiul la fel.

Am asezat toate legumele in farfurie si am amestecat cu sare, ulei si zeama de lamaie.

Am decorat cu marar.

Pofta buna!

4 Response to "Salată cu dovlecel"

  1. violette says:

    Delicioasa...preferata mea:)

    Danutza says:

    Multumesc Violette!
    Este si una din preferatele mele:)

    Ce racoritoare trebuie sa fie. Buna dupa o perioada de mancaruri grele. Pup!

    Danutza says:

    @ Sara&Miki: asa e, foarte racoritoare:) Pup si eu.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.