Compot de struguri





By http://retetegg.blogspot.com/

Compotul de struguri e si mai simplu de pregatit decat cel de gutui asa ca merita si el testat. E foarte aromat si bun, mai ales daca folosim strugurei din via din gradina...mmmm.:)

Am folosit:
  • struguri (de care va plac), apa, zahar (la un borcan de 800 de gr aproximativ 3 linguri de zahar).
Am cules boabele de strugure de pe fiecare ciorchin, le-am spalat bine si le-am asezat in borcane.

Am pus apa la fiert impreuna cu zaharul si cand a clocotit bine am adaugat-o in borcane peste struguri. Punem un cutit sub fiecare borcan sa nu se sparga.

Dupa ce am inchis borcanele cu capace, le-am intors pe capac pana a doua zi.

Le-am depozitat apoi in beci (camara).

Super buuun!

16 Response to "Compot de struguri"

  1. Cristina says:

    yammy!

    Danutza says:

    merci Cristina, e foarte yummi! :)

    delicioase!!!

    pansy says:

    ce bogatie de struguri ai avut !

    Compotul de struguri este o nebunie.Pup!

    Danutza says:

    Multumesc!

    Danutza says:

    Pansy, socrii mei au niste vii imense cu struguri mega buni. Ei stau in zona Buzaului ... fac un vin nemaipomenit de bun, daramite compot:)

    Danutza says:

    Dia, e foarte bun. Eu l-am descoperit de cativa ani si-mi place mult! Pupici!

    Elena says:

    Ce delicios suna!

    Danutza says:

    Multumesc, chiar este:)

    Gaby says:

    Acest compot tine peste iarna fara probleme ???...Adica , daca nu a fost fiert , nu sunt probleme cu el ??? ...Am ramas uimita , pt ca eu nu stiam decat reteta aceea, in care pui strugurele , zaharul si apa in borcan , capsezi si apoi fierbi borcanele ,o ora parca ! Deci rezista peste iarna ???Am niste struguri tare buni si n-as vrea sa-i irosesc !!! MULTUMESC !!!

    Danutza says:

    Poti sa faci dupa ce reteta vrei si iti place. Reteta asta e 100 % garantata, eu am si acum borcane de toamna trecuta in camara si sunt in stare perfecta.

    E inutil sa le mai fierbi pt ca pui peste boabele de strugure apa fiarta...dar poti sa faci cum vrei..

    Cat despre timpul pt fierbere, mai mult de jumatate de ora nu e indicat fiindca se vor face praf fructele...si cum spui si tu, e pacat sa le irosesti :))

    Gaby says:

    Voi folosii aceasta reteta CATEGORIC !!! Sunt ferm convinsa ca e o metoda mult mai sanatoasa , vitaminele pastrandu-se mult mai bine cu metoda asta !! Acum , mai am o intrebare ...se poate folosi zahar brun !!! Multumesc !!!

    Danutza says:

    Daca iti place mai mult zaharul brun, cred ca e ok sa-l folosesti. Eu n-am incercat pana acum, dar n-are ce sa fie rau, ma gandesc :) Din cate stiu, e chiar mai indicat in general consumul de zahar brun.

    Sa ai spor si sa ma anunti cum a iesit compotul :)

    Gaby says:

    Multumesc pt informatii si reteta !! Cu siguranta o sa dau de stire !!M-a fascinat reteta asta !!! Maukie e super-tare!! Multa sanatate !!!

    Danutza says:

    Hi hi, Maukie ma inveseleste mereu cu mieunatul lui :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.