Blat pufos pentru pizza





By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi urmeaza sa va prezint o super pizza turceasca cu un aluat pufos si buuun tare :) Inainte de reteta pentru pizza, vreau sa va arat reteta mea pentru blat pufos ideal la orice tip de pizza.

Am folosit:
  • 500 g faina, 1 cub (25g) drojdie, 200 ml lapte caldut, 2 lingurite de zahar, 1/2 lingurita sare, 3 linguri de ulei.
Am pus faina cernuta intr-un bol.

Am adaugat sare si zahar.

Drojdia am dizolvat-o in lapte caldut si am adaugat-o peste faina. Am pus uleiul si am framantat un aluat elastic dar nu foarte moale.

L-am lasat 1 ora sa creasca la loc cald.

Aluatul este ideal pentru pizza cu orice fel de topping, se intinde usor, este elastic, iar la final pufos si bun :)

Eu l-am folosit pentru pizza turceasca.

8 Response to "Blat pufos pentru pizza"

  1. Anonim says:

    super

    Anonim says:

    Super buna.multumim

    Anonim says:

    Multumim foarte

    Danutza says:

    :) cu mare drag!

    Anonim says:

    Super buna

    Anonim says:

    Super buna

    Anonim says:

    Am sa încerc si eu!

    Danutza says:

    Spor :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.