Chiftele de peste


Uneori imi doresc sa mai incerc si altceva, in afara de chiftelele clasice din carne de pui sau porc. Asa ca niste chiftele de peste sunt ideale ca inlocuitor :)

Eu nu sunt mare consumatoare de peste, dar in chiftelute, cu toate verdeturile si condimentele nu ii mai simt mirosul si imi place mai mult.

Am folosit:
  • 2 file-uri merluciu, 1 file pangasius, 1 morcov, 1 cartof, patrunjel verde, 2 oua, 2 linguri de faina + faina pentru pudrat chiftelele, piper macinat, sare, oregano, boia dulce, 1 varf cutit curry, 1-2 catei de usturoi, ulei pt prajit.
Pestele l-am luat congelat, asa ca l-am lasat sa se decongeleze usor, sa se scurga si apoi l-am tocat fin in robot.

La fel am tocat si morcovul. Cartoful si usturoiul le-am dat pe razatoarea fina.

Am tocat si patrunjelul.

Am amestecat toate ingredientele impreuna cu pestele intr-un bol. 

Pe o farfurie am pus faina.

Am modelat chiftelele si le-am pudrat cu faina pe ambele parti.

Le-am prajit in ulei, pana s-au rumenit si le-am scos apoi pe un servet de hartie.

Am servit chiftelele cu piure de cartofi si morcovi.

Pofta buna!

10 Response to "Chiftele de peste"

  1. Imi plac tare mult chiftelutele de peste!

    Danutza says:

    Eu recunosc ca imi plac mai mult alea de porc :) Dar imi plac si cele de peste, sunt mai usoare si mai sanatoase :)

    Pup :*

    Simona says:

    N-am facut pana acum chiftelute de peste, dar tot trebuie sa incerc!

    Danutza says:

    Eu am mai facut in combinatie cu pui :) Trebuie sa le incerci, sigur iti vor placea. Pup :*

    Merișor says:

    De cand am in plan sa fac si eu chiftele de peste, dar n-am ajuns! Foarte bine arata si-s foarte bune! Pupici :-*

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pupici :*

    Am mancat( si mi-au placut) facute de altii, nu am avut rabdare sa le incerc

    Danutza says:

    Eu faceam candva o salata de peste si dura asa de mult sa-l dezosez incat ma obosea :P Acum merge mai rapid treaba cu pestele file, fara oase :)

    Pup :*

    Rodica says:

    Se poate pune si marar in compozitie si ies foarte bune sau se poate inlocui carnea de peste cu scoici ...si iese foarte bun

    Danutza says:

    Eu chiftele de scoici n-am mancat, de fapt nici scoici, asa ca nu ma pot pronunta :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.