Pui cu legume si sos dulce-acrisor


In ultima vreme am fost cam lenesa, stiu, abia mi-am facut timp sa postez cate ceva si sa schimb 2 vorbe cu voi, dar acum am revenit mai motivata decat oricand sa-mi reiau "blogareala" zilnica:))

Nu vin cu mana goala ci cu o reteta super yummmiiii, cu pui, legume si un sos sweet and sour mega delicios. Stiu sigur ca nu veti spune pas, mai ales ca am pus si cateva paste langa sa mearga la fix :)

Inainte insa de a va incanta cu reteta mea, trebuie sa ma laud putin! Pentru ca de ieri familia noastra s-a marit cu un membru, mult dorit si asteptat, mai ceva ca un copil:)) Este vorba noul nostru aparat foto, un Nikon D3100. Nu ma pricep eu prea tare la specificatii & stuff, dar va las pe voi sa descoperiti singuri tot ce va intereseaza despre acest aparat pe site: http://www.nikon.ro/ro_RO/product/digital-cameras/slr/consumer/d3100



Eu sunt super multumita de el si va pot spune ca merita din plin sa-l achizionati daca aveti ocazia. Abia astept sa-l testez si pe domeniul meu, adica 'in za kitchen' :))

Si ca tot a venit vorba de bucatarie, gata cu lauda si sa va prezint reteta de pui cu legume si sos dulce acrisor.

Am folosit:
  • 300 g bucatele de pui (piept, pulpe dezosate - ce va place), 2 ardei kapia rosii, 4-5 ciuperci, 2 morcovi, 1/2 mango, 50 ml vin rosu, 2-3 linguri de ulei de masline, ghimbir, nucsoara, sare, piper, putina coaja de lime, 1 plic de sos sweet&sour, felii de lime si paste sau taitei - pentru servire.
Cubuletele de pui le-am pus la calit in ulei de masline (la foc mediu spre mare).

Le-am lasat 2-3 minute, apoi am adaugat ardeii taiati fasii subtiri si morcovii rasi.

Am mai lasat cateva minute apoi am pus ciupercile taiate felii, vinul si condimentele.

Cand vinul s-a evaporat aproapte complet, am pus cubulete de mango, coaja de lime si am amestecat de cateva ori.

Am pus sosul dulce acrisor, am mai lasat 2 minute apoi am oprit focul.

Am servit alaturi de paste fierte in apa cu sare si ulei (apoi bine scurse de lichid) si felii de lime super aromateee.

Da, ador lime-ul, si-n mancare, si-n cocktailuri si-n deserturi :) Daca aveti ceva idei in acest sens le astept si promit sa le testez cu placere:)

PS. Pozele nu-s facute cu noul aparat...dar stati pe receptie ca urmeaza poze facute cu el ;)

Enjoy!

19 Response to "Pui cu legume si sos dulce-acrisor"

  1. O mancare foarte gustoasa.Te pup!

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Ma bucur ca-ti place! Pupici!

    Adnia says:

    reteta e excelenta pt caldura asta...dar te invidiez pt aparat!

    Danutza says:

    Adnia, trebuie sa recunosc sincer ca si eu inca ii invidiez pe cei cu aparate si mai performante, ca na, asa in viata, mereu vrei mai mult:)

    Reteta e perfecta fiindca nu trebuie sa stai prea mult in bucatarie;) Pup!

    Cristina says:

    Felicitari pentru aparat! La cat mai multe poze frumoase!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Sper sa si invat sa fac pozele cum trebuie :))

    Haplea says:

    Delicioasa reteta!Foarte smecher aparatul foto!

    Danutza says:

    Multumesc mult ;)

    Sa-l stapanesti sanatoasa si sa faci cinste cu o portie de sos:)

    Danutza says:

    Merci mult Teo! :*

    La mai multe poze delicioase!

    Unknown says:

    Reteta este delicioasa, aparatul foto este impunator :P Felicitari, si la cat mai multe poze si retete frumoase!

    Danutza says:

    Multumesc mult, sper sa reusesc sa-l folosesc la capacitate maxima :)) Ca eu sunt obisnuita cu fostul meu aparat, care era mult mai usor de manuit:))

    Simona says:

    Delicios arata preparatul tau!! Cat despre noul "bebe", foarte frumos!!! Sa-l folositi sanatosi!
    Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Simona! Pupici!

    Maria says:

    Reteta de nota 10! Danutza draga, pentru aparat chiar te invidiez putin......dar ,la cat mai multe poze iti doresc si sa-l stapanaeti sanatoasa:)! Pupici si .....spor la treaba!

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria! Te pup cu drag!!

    Ador pãpica ta!felicitãri pt. aparat:)

    Danutza says:

    Multumesc mult:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.