Mancare de linte cu rosii


Am gatit linte pentru prima data! Am mancat linte pentru prima data acum o luna, in Bulgaria, si chiar mi-a placut. Asa ca nu aveam cum sa n-o gatesc si eu vara aceasta, mai ales ca acum e post si o mancare de linte merge la fix!

Nu e o mancare de vara, e de fapt o mancare simpla si rapida care merge gatita in orice sezon. Am facut varianta pentru lenesi cu linte din conserva, deja fiarta, insa este la fel de usor de pregatit si cu linte uscata, fiindca lintea fierbe mult mai repede decat fasolea, de exemplu.

Am folosit:
  • 2 conserve x 400 g linte, 1 ceapa, 3 rosii, sare, piper, boia dulce, 1 foaie de dafin, patrunjel, 2 linguri ulei.
Ceapa am taiat-o julienne si am calit-o in 2 linguri de ulei.

Am decojit rosiile. Una am tocat-o marunt, iar celelalte doua le-am pasat cu blenderul.

Am pus rosia tocata peste ceapa. Am adaugat si condimentele.

Am lasat 5 minute si am pus lintea (scursa bine de lichidul din conserva).

Am lasat inca 10 minute la foc mic, apoi am pus rosiile pasate.

Dupa alte 10 minute la foc mediu, mancarea a fost gata!

Deasupra am pus patrunjel verde. Merge bine si cu marar, in loc de patrunjel.

Este o mancare foarte gustoasa si consistenta, excelenta in zilele de post!

Pofta buna si gatiti cu spor!

0 Response to "Mancare de linte cu rosii"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.