Friptura de porc cu mustar la cuptor


Aceasta friptura de porc cu mustar la cuptor este ideala pentru masa de Paste. Ea se poate face si din carne de miel sau de vita in functie de preferinte.

Desi am vazut de multe ori pe net retete de friptura cu mustar nu am fost niciodata atrasa de idee. Insa acum cand am incercat-o nu pot spune decat atat: mega deliciu!

Am folosit:
  • pulpa de porc, vin rosu, mustar dulce, boabe de piper, oregano, busuioc, putin sos soia, sare, cateva ciuperci.

Carnea de porc am taiat-o felii de grosime potrivita.

Am asezat-o in tava unsa cu putin ulei, am adaugat peste ea vinul, condimentele, sosul soia.

Am uns fiecare felie de carne cu mustar, am pus si bucati de ciuperci, apoi am introdus  la cuptorul preincalzit pentru 1 ora.

La jumatatea timpului de coacere am intors feliile de carne de cealalta parte.

Separat, intr-o alta tava unsa cu ulei am copt felii de cartof si ciupercute umplute cu piciorusele lor si verdeata.

Le-am servit impreuna, respectiv cateva felii de friptura, ciuperci, cartofi. Nu a lipsit nici salata de verdeturi.

Pofta buna!

23 Response to "Friptura de porc cu mustar la cuptor"

  1. Ioana V. says:

    pe gustul meu! pup

    Danutza says:

    Alinutza, ma bucur ca-ti place! Pup!

    Aha, ai inceput cu carnita? ;) Pup

    Hummmm... j'adore les plats au four avec de la moutarde et cette viande à un résultat superbe!

    bravo!

    Danutza says:

    Anto, i-am facut o proba sa vad cum iese :) Acum e oficial pe lista de Paste:)) Pup!

    Stefy says:

    dupa postul asta, tare bine merge o asemenea friptura!!!:)

    Danutza says:

    Stefy, la noi a mers bine si fara post, imi dau seama ca dupa post cred ca e si mai mare deliciul:) Pup!

    Haplea says:

    Delicios!!Imi ploua in gura!

    Danutza says:

    Mersi Haplea! Pana duminica o sa-mi tot ploua si mie :))

    Simona says:

    Mmmm... delicios arata! Facem schimb de porc? :))
    Un Paste fericit si linistit alaturi de cei dragi iti doresc! Pupici dulci

    Danutza says:

    Merci Simona! Sigur ca facem schimb, nu refuz nimic :))

    Paste fericit!! Pupici!

    Nu ma uit la reteta ca mi se face foame si pofta si-i vinerea mare...
    Te pupicesc si-ti doresc...
    Sarbatori pascale pline de pace si bucurii, alaturi de cei dragi !

    Sarbatori luminate!
    Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, sarbatori fericite si tie si fam tale! Pupici si sa va aduca iepurasul tot ce va doriti!

    Danutza says:

    Paste fericit Mihaela! Pupici!

    Haplea says:

    Sarbatori Pascale fericte!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea!

    VIVIANA says:

    Super gustoasa!
    Paste fericit tie si celor dragi tie!

    Danutza says:

    Paste fericit! Numai bucurii!

    Sfintele Sarbatori de Paste sa iti aduca liniste in suflet,
    multa bucurie, sanatate si fericire !

    What a gorgeous treat! The flavors are just wonderful.

    I can smell it through the monitor: mushrooms, MMM!

    Danutza says:

    Yup, it smells yummy! Thanks!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.