Salata de mango, capsuni si grapefruit


By http://retetegg.blogspot.com/

O super salata cu fructe, o combinatie mega fresh intre mango, capsuni si grapefruit.

Am folosit:
  • 1 mango, 1 grapefruit, cateva capsuni, miere, fulgi de cocos.

Am taiat fructele si le-am pus in boluri. Am adaugat miere si fulgi de cocos.

Super rapid si delicios, putin amarui de la grapefruit si duuulce de la miere :)

8 Response to "Salata de mango, capsuni si grapefruit"

  1. Myyaaamyy si eu vreau o portie!Pupici!

    Sanatate curata salata asta!

    Danutza says:

    Camy, cu drag te servesc:) Pupici!

    Danutza says:

    Teo, ma bucur ca-ti place! Pup!

    Dana C says:

    Arata excelent!!! Te invit la concurs http://pusikmea.blogspot.com/2012/04/concurs-de-iepuras.html Pup!

    Danutza says:

    Multumesc pt invitatie Danutza!Pupici~!

    Maria says:

    O combinatie reusita!!!!!Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.