Cheesecake cu ananas


Cheesecake-ul cu ananas este unul din cele mai bune deserturi pe care le-am facut pana acum. Desi am multe preferinte intre dulciuri de toate felurile, cheesecake-ul cu ananas a intrat rapid in top 5.

Este foarte aromat, racoritor, cremos, delicios! L-am facut in loc de tort pentru masa de Paste si cu siguranta il voi face in loc de tort si de ziua mea. De fapt nu este nici o diferenta de forma fata de torturile clasice si e mult mai rapid de facut:)

Am folosit (pentru un cheesecake de 20 cm diametrul):
  • Pt blat: 250 g biscuiti, 200 g unt, 1 esenta de vanilie, 100 gr nuci macinate fin.
  • Pt crema: 500 g branza dulce, 200 ml frisca lichida, 200 gr zahar pudra, zahar vanilat, esenta de vanilie.
  • In plus: felii de ananas (1 conserva), cateva jumatati de miez de nuca, folie de plastic, o tava sau cratita, diverse decoratiuni - buburuza am avut eu.
Am maruntit biscuitii in robot, i-am pus intr-un bol si am adaugat peste ei untul topit, nuca macinata si esenta de vanilie. Am amestecat bine.

Compozitia obtinuta am pus-o in cratita care a fost tapetata cu folie de plastic. Am presat-o cu o lingura astfel incat sa obtinem un blat din biscuiti uniform. Eu am pus compozitia intr-o cratita de 20 cm diametrul.

Am pus la frigider pentru 2-3 ore. Daca va grabiti o puteti lasa doar 1-2 ore.

Am batut frisca lichida cu zaharul. Am adaugat esenta de vanilie, zaharul vanilat si branza dulce. Amestecul trebuie sa fie omogen si pufos. Eu am folosit un mixer.

Am asezat crema de branza peste blatul de biscuiti, am pus din loc in loc bucati mici de ananas, am nivelat si am pus la frigider inca 2-3 ore.

Pentru servire, am scos cheesecake-ul din forma cu ajutorul foliei, apoi am decorat cu felii de ananas, nuca si buburuza vesela :).

Prajitura se taie in felii exact ca un tort. Umeziti bine cutitul inainte de a taia fiecare felie.

Este foarte usoara, aromata si mai ales delicioasa! Si ideala acum cand vine sezonul cald si nu vrem sa mai folosim cuptorul :)

Pofta buna!

20 Response to "Cheesecake cu ananas"

  1. Hmmm, iar ai papat ceva bun si sigur nu se cunoaste nimic. Eu doar daca ma uit la frumusetea asta, ma ingras instantaneu... mai ceva ca aluatul... Pupici si fur o felie de ananas, cica asta slabeste, dar proaspat nu in compot...

    Danutza says:

    Daniela, cheesecake-ul nu ingrasa asa de rau:)) Cred...:))
    Ananasul din conserva are zahar adaugat, insa cel proaspat cred ca e bun pt silueta;)

    Pupici!

    Yummy, vin si eu la o felie ;) Arata super!

    Danutza says:

    Alexandrina, te astept cu drag! Pup!

    Delicios,racoritor si aromat!

    Danutza says:

    Merci mult Teo!

    Ioana V. says:

    ce apetisant e!

    Simona says:

    Si eu o portieeee!!! :))
    Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Alinutza!

    Danutza says:

    Simona, ti-am pus-o deoparte;) :))
    Pupici!

    Ce bun a iesit, mmm....

    Danutza, this cake is beautiful. What a cute lady bug!

    Emily says:

    super delicios :*
    o saptamana minunata scumpa mea!

    Cristina says:

    Cheesecake as manca in fiecare zi!

    Danutza says:

    Ramona, ma bucur ca iti place;)

    Danutza says:

    Thank you Marina! It was a chocolate ladybug but we didn't eat it because it was so cute! :)

    Danutza says:

    Multumesc Emily!
    O saptamana minunata si tie:*

    Danutza says:

    Cristina, si eu la fel! Nu as refuza cate o feliuta pe zi. A devenit desertul nostru preferat!

    Myaaamyyy ce delicios ee,imi plac cheesecak-urile!Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Camy! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.