Premiul Awesome blog content - A to Z about me

By http://retetegg.blogspot.com/

Astazi am primit un nou premiu, insotit si de o provocare, de la Marina.

Premiul se numeste Awesome blog content (ABC), iar provocarea consta in a spune cate ceva despre mine folosind fiecare litera a alfabetului.

A trebuit sa ma gandesc putin pana sa reusesc sa fac o lista, dar iata la ce rezultat am ajuns:

A - Ador tot ce este frumos; Ador ardeii umpluti :)
B - Bucatarie - locul unde zilnic se intampla minuni. Blog - locul unde apar postate minunile din bucatarie; Bomboane - cine nu le adora?
C - Computer - o parte din viata mea; Casa - imi doresc una mai mare si frumoasa, dar o iubesc si pe cea actuala; Capsuni - mmmm
D - Dragoste - vesnic indragostita si cu capul in nori;  Dana - numele meu; Dulciuriiiii
E - Educatie - pentru asta le multumesc in primul rand parintilor;  Energie - am energie pentru 2 vieti
F - Frumusete - ca doar sunt femeie si fac eforturi s-o mentin :)); Farfurii - am o mare pasiune pentru ele si o colectie pe care o imbogatesc mereu; Florile - cui nu-i plac? Facebooooooook :))
G - Gatit - pasiune si necesitate;  Gogosi - nu refuz niciodata; Genti = un fel de dependenta
H - Harnicutza - da sunt! :)); Hotarata - evident!
I - Iubire! Il iubesc pe Ionel :));  Iaurt - simplu dar mai ales cu fructe; Internet - de mare viteza :))
J - Johnny - adica tot Ionel pe varianta englezeasca si tot il iubesc!
K -  .... Serios, n-am idee ... poate doar masinuta Kia care-mi place :)
L - Lapte - daaa, as putea sa beau non stop; Lene- doar uneori;
M - Mama - cea mai importanta fiinta; Mango - buuun; Musaca - si mai buuuna :)) De fapt mancare in general ca tot cu m incepe:))
N -  Nervi - uneori cam multi; Nesimtirea oamenilor - o detest
O - Ochii albastrii ai iubitului meu - cei mai frumosi; Ochelari - Da, port! Dar ii ador :)
P - Pisici - le iubesc!; Paris - tot o sa-l vizitez eu candva!;  Poze - ador sa fac poze si sa-mi fie facute poze; Pantofi - cu cat mai multi cu atat mai bine!
R - Retete - evident: Retete gustoase si garnisite :)); Rosii - mai ales cele de gradina cu gust buuun; Culoarea rosu - preferata mea
S - Somn - niciodata nu-i suficient; Shopping - n-are rost sa mai explic :))
Ş - Şarlota - yum!
T - Tochitura - cu ou si mamaliguta; Tefal - cele mai bune vase
Ţ  - Ţigari - Ce bine ca n-am acest viciu!
U - Usturoi - il folosesc des la gatit; Ustensile de bucatarie - mult prea multe pentru cat e bucataria de mare
V - Vladut - nepotelul meu iubit; Vin - rosu si alb;
W - Wikipedia - mereu de ajutor; Weekend - de preferat cat mai lung :))
X - .... no idea...
Y - You and me!; YouTube
Z - Zahar - "Te rog dulce ca o savarina:))"
 
Daca va place si voua premiul si provocarea va astept sa le ridicati oricand!

Weekend frumos si insorit sa aveti!

4 Response to "Premiul Awesome blog content - A to Z about me"

  1. Ioana V. says:

    cam greu, asa-i? Dar pana la urma uite ca prin metode dintr-astea ne cunoastem mai bine...Pup

    Danutza says:

    Alinutza, putin cam greu cu unele litere...de fapt imi venea ceva in cap, uitam, apoi mai treceam acolo :)) pana la urma stiu ca am mai uitat din ele...dar n-are nimic ....mai facem noi unu din asta si alta data :)
    Te invit cu drag sa iei premiul si provocarea daca vrei! Pupici!

    Congratulations. If Google translated it properly, I've learned new things about you!

    Danutza says:

    Thank you! I hope so!! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.