Varza calita cu carnati de casa


O reteta simpla si foarte buna de varza calita, cu bucati de carnat de casa si mamaliguta. Fara carnati este ideala si in post :)

  • 1 varza (1.500 g), 1 ceapa mare (sau 2 daca sunt mai mici), 150 g bulion (sau pasta de tomate), 2 lingurite boia dulce, sare, piper, foi de dafin, marar, 1/2 plic sare de lamaie.

Varza am tocat-o marunt si am frecat-o cu sare.

Am taiat ceapa pe care am pus-o la calit impreuna cu boiaua. Cand a fost gata ceapa am adaugat varza si 1 pahar cu apa. Am lasat la fiert, amestecand din cand in cand.
 
Am adaugat peste varza bulionul, foile de dafin, sare si piper. Eu am acrit-o cu jumatate de plic de sare de lamaie, daca aveti zeama de varza e si mai bine.

La final am adaugat marar tocat.

Am servit-o cu bucati de carnat de casa prajit si mamaliguta.

Foarte gustoasa!


12 Response to "Varza calita cu carnati de casa"

  1. Un plat bien appétissant et sans doute délicieux, bravo!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Simona says:

    Oleleuuu ce deliciu.. Cum ies din post ma pun pe varza cu carnati! Pupici

    Danutza says:

    Eu nu fac sarmale de Paste si am zis sa ne facem putin pofta de varza inainte:))
    Pupici!

    Barbatul meu ar manca non stop varza cu mamaliga dar noroc ca nu pot sa fac poze decat o data::)Delicios!

    Danutza says:

    Teo, noi nu facem foarte des, dar si cand facem, ori mancam ori nu mai mancam:)) Pup!

    Ce bunãtate...mmmmmm

    Danutza says:

    Multumesc Ramona! E super buna ;)

    Maria says:

    O mancare adevarata romaneasca!!!!!!!!Ce pofta imi este:)!!!Sarbatori fericite!

    Danutza says:

    Maria, mare dreptate ai :)) Te pup! Sarbatori fericite!

    Cu ochii as manca,dar nu se poate din motive medicale.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, imi pare rau ca nu poti sa papi:( Nici mama nu prea poate sa manance varza, tot din motive medicale ...si ea e si pofticioasa rau:)
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.