Omleta cu marar si branza


Si astazi va incant cu o reteta buuna de tot cu 'Miez de lapte' de la Delaco.

O omleta delicioasa cu marar si branzica fina, ideala pentru micul dejun.

Am folosit:
  • 3 oua, cateva fire de marar, sare, piper alb, branzica miez de lapte.
 Am batut cele 3 oua cu sare si piper, am adaugat apoi marar tocat.

Am pus intr-o tigaie doar 1 strop de ulei si am prajit omleta pe ambele parti, ca pe o clatita.

Am servit cu branzica deasupra. Putem pune branzica si in omleta, este la fel de buna.


Pofta buna!


8 Response to "Omleta cu marar si branza"

  1. Anonim says:

    Ador aceste omlete !!! Maine fac si eu !!;)

    Danutza says:

    Noi facem mereu in weekend:)

    cette omelette et superbe et toujours très joliment décoré, bravo!

    Bisous

    Mmmmm ce bunatatee,arata tare bine!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy!

    paul says:

    e foarte buna dar urasc diminutivile

    Danutza says:

    Paul, eu ii urasc pe cei care nu stiu sa scrie corect romaneste ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.