Pilaf cu pui







Azi va propun o reteta de pilaf cu pui. Simpla, gustoasa si sanatoasa.

Noi nu pregatim pilaf foarte des (datorita faptului ca iubitul meu nu il prea prefera), insa atunci cand pregatim trebuie sa fie cel mai bun si sa primeasca aprecieri :).

Am folosit:
  • 4 copanele de pui, 400 gr orez cu bobul lung, 3 morcovi, 1 ceapa, 1 ardei gras, sare, oregano, patrunjel, 3 boabe de ienibahar, 2 lingurite pasta de tomate.

Orezul l-am pus la inmuiat cu o jumatate de ora inainte.

Intr-o oala am pus la fiert copanele. Dupa primul clocot am scurs apa si le-am spalat. Le-am pus din nou la fiert in apa impreuna cu ceapa taiata in 4 si ardeiul taiat bucati mari. Am adaugat si boabele de ienibahar.

Morcovul tocat foarte marunt l-am pus la fiert separat in putina apa.

Cand ardeiul, ceapa si carnea au fiert le-am scos pe o farfurie, la fel si boabele de ienibahar.

In apa de la ele am pus orezul amestecand foarte des sa nu se lipeasca. Am adaugat peste el copanelele, morcovul fiert, oregano, sarea si pasta de tomate.

Cand orezul este gata e timpul pentru o ploaie verde de patrunjel :).

Am servit cu salata de ardei copti.

Foarte gustos! Pofta buna!

0 Response to "Pilaf cu pui"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.