10 retete de salate sanatoase

By http://retetegg.blogspot.ro/

Va invit astazi sa incercati 10 retete de salate sanatoase si foarte gustoase. Le-am ales pe cele pe care le prefer eu cel mai mult, desi a fost cam greu sa aleg doar 10 :)

Sper sa va placa si voua, musai sa le incercati, daca nu pe toate, macar 2-3. Oricum in luna ianuarie cu totii am avut vointa mai mare, fie sa mancam mai putin, fie mai sanatos, fie sa facem mai multa miscare ... cam asa-i la inceput de an.

Nu va lasati intimidati de vremea de afara, caci prin magazine si piete inca mai sunt fructe si legume, excelente pentru salate. In plus, astazi va prezint retete de salate care contin si carne, pentru ca nu trebuie sa o eliminam complet.

Retetele de mai jos sunt sanatoase si gustoase, dar nu musai pentru diete de slabit. Am vrut sa clarific de la inceput, ca nu cumva sa ma acuze cineva. Imi asum vina doar pentru faptul ca salatele sunt ispititoare si irezistibile :))
















Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "10 retete de salate sanatoase"

  1. Mereu prefer o salata ca asta, colorata, apetisanta si sanatoasa!

    Danutza says:

    Teo, la fel si eu! Uneori la cina servim o salata si e suficient :)

    Pup :*

    Haplea says:

    Foarte frumoasa selectia de salate!

    Danutza says:

    Multumesc mult! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.