Mancare de loboda, stevie, spanac si urzici cu pui


De cand au aparut in piata urzicile, loboda, stevia si spanacul am cumparat si am facut diverse mancaruri cu ele. Fie salate, cum este cea de spanac cu branza, fie ciorbite sau aceasta mancare in care am ales sa pun din fiecare.

Este o 'explozie' de vitamine si fier, foarte revigoranta pentru perioada de primavara. Este ideala si de post, in cazul in care nu mai folosim carnita.

Am folosit:
  • 3 legaturi loboda (verde si rosie), 1 leg stevie, 2 maini de urzici, 1 legatura mai maricica de spanac, 1 leg ceapa verde, 1 leg usturoi verde, patrunjel, 2 morcovi, bulion de rosii, 1 ceapa alba, boia, piper, sare, pulpe si piept de pui, 2-3 linguri de ulei.

Verdeturile le-am spalat bine si le-am pus intr-o strecuratoare. Mare grija la urzici sa nu va intepe.

Intr-o cratita am pus la calit in ulei morcovii rasi si ceapa tocata marunt. Am adaugat si carnea de pui, fiarta in prealabil.

Intr-o oala am pus la fiert urzicile si le-am lasat sa dea 2-3 clocote. Le-am scurs, dar am pastrat apa in care au fiert.

Cand morcovul, carnea si ceapa s-au calit am inceput sa adaug verdeturile tocate, ceapa verde, usturoiul si condimentele. Cand a fost nevoie de putina apa, am completat cu cea in care au fiert urzicile.

Amestecam in cratita din cand in cand, iar spre final punem bulionul si patrunjelul.

Este foarte buna, plina de arome. Sa nu strambati din nas la verdeturi caci sunt foarte accesibile in aceasta perioada si foarte bune pentru organism. 

Pofta buna!

14 Response to "Mancare de loboda, stevie, spanac si urzici cu pui"

  1. Sa l'aire bien délicieux avec toutes ces verdures, j'ai adoré!

    Bisous

    Danutza says:

    Merci Beth! Bisous!

    Danutza, this chicken is delicious! I love all the green vegetables you used for it.

    Danutza says:

    Thank you Marina! I love the green vegetables too!!

    Toate la un loc sunt o explozie de vitamine!Stevia imi place in mod deosebit si o gasesti si iarna in congelatorul meu!Pupici!

    Simona says:

    Pe cuvant ca as renunta la pui ptr mixul de legume!!! Absolut delicios!!! Pupici

    Danutza says:

    Teo, anul asta sper sa fiu mai vrednicuta si sa-mi pun si eu in congelator verdeturi :) Pupici!

    Danutza says:

    Simo, e delicios si fara pui :) Eu am un carnivor la masa si trebuie sa-l conving cumva sa manance verdeturi...si asa reusesc totusi :))
    Pupici!

    Intradevar o explozie de vitamine!Si cu siguranta si foarte delicioasa!Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! Daa, foarte buna;) Pupici!

    Ioana V. says:

    ador ierburile astea!

    Danutza says:

    Merci Alinutza!

    Raluca says:

    Si eu ador urzicile ... contin fier

    Danutza says:

    Daa, oare cui nu-i plac? Si ciorbita de urzici e buna:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.