Clatite cu dulceata de afine si branzica



Din seria bunatatilor cu Miez de lapte de la Delaco, va aduc astazi niste clatite cu dulceata de afine senzationale.

Sunt foarte bune, foarte usor de facut, asa ca nu ramane decat sa fugiti la bucatarie si sa le pregatiti:)

Am folosit:
  • 5 oua, 1/2 l lapte, 3 linguri de zahar, esenta de lamaie, faina, dulceata de afine, branzica miez de lapte.
Am batut ouale timp de cateva minute cu zaharul si esenta. Am adaugat laptele, apoi putin cate putin faina. 

Faina adaugam pana obtinem consistenta dorita, adica sa curga usor de pe lingura.

Am copt clatitele intr-o tigaie incinsa.

Le-am umplut cu dulceata de afine si le-am servit cu miez de lapte natur.

Super delicioase! Pofta buna!

17 Response to "Clatite cu dulceata de afine si branzica"

  1. Hummm... très appétissant avec un aspect délicieux!

    Bisous

    Faine vasutele si clatitele!Sa nu le vada mancatorii mei de clatite ca e tarziu si sunt obosita:)Pup si noapte buna!

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Vasutele le-am primit tot de la Delaco in dar. Pentru clatitele delicioase imi asum meritele:))
    Pupici!!

    Miha says:

    Ce-as manca o clatita! Mmmm...

    Una este sigur pentru mine,asa-i?Pupici multi!

    Danutza says:

    Miha, ce-as manca si eu o felie de cheesecake cu afine:)) Facem schimb? ;)

    Danutza says:

    Desigur Mihaela, chiar si 2 :) Pupici!

    Haplea says:

    Foarte frumusele clatitele!

    Kadia says:

    arata super! si eu fac clatite in seara asta, dar cu branzica, in loc de cina :)

    VIVIANA says:

    Dulceata de afine e ''the best'' , iar cu clatite e si mai si!

    Danutza says:

    Merci mult Haplea!

    Danutza says:

    Multumesc Kadia! Noi am papat in seara asta o salata de fructe;)

    Danutza says:

    Viviana, e mega yummi dulceata de afine, am mancat toata saptamana in diverse combinatii:))

    Anonim says:

    De cand tot zic ca fac si eu si nu mai apuc :((((( , sunt grozave !!!

    Danutza says:

    Adina, la mine e greu pana ma apuc de facut, apoi nu ma mai opresc:)) Imi place sa le arunc pe sus cand le intorc...ma distrez teribil:))

    What a beautiful dessert! Your panna cota is perfect!

    Danutza says:

    Thank you Marina! It isn't panna cotta:)
    Are pancakes (our kind of pancakes) with some cheese :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.