Cheesecake cu mango si capsuni


De ziua mea am ales sa fac ceva diferit, un cheesecake in locul clasicului tort cu blat si crema. Si ca sa fie un deliciu complet, am ales sa-i adaug o aroma deosebita, pe care eu o ador, cea de mango.

Nu lipsesc nici capsunile, fiindca tot incepe sezonul lor:)

Am folosit:
  • Pt blat: 250 g biscuiti, 200 g unt, 1 esenta de vanilie.
  • Pt crema: 500 g branza dulce, 200 ml frisca lichida, 200 g zahar pudra, zahar vanilat, esenta de vanilie, 1 mango.
  • In plus: capsuni, 50 g ciocolata cu lapte, folie de plastic, o tava sau cratita.
 Am maruntit biscuitii in robot, i-am pus intr-un bol si am adaugat peste ei untul topit si esenta de vanilie. Am amestecat bine.

Compozitia obtinuta am pus-o in cratita care a fost tapetata cu folie de plastic. Am presat-o cu o lingura astfel incat sa obtin un blat din biscuiti uniform. Eu am pus compozitia intr-o cratita de 20 cm diametrul.

Am pus la frigider pentru 2-3 ore. Daca va grabiti o puteti lasa doar 1-2 ore.

Am batut frisca lichida cu zaharul. Am adaugat esenta de vanilie, zaharul vanilat si branza dulce. Amestecul trebuie sa fie omogen si pufos. Eu am folosit un mixer.

Am curatat un mango de coaja, l-am taiat bucati si apoi l-am pasat cu blenderul. L-am adaugat peste compozitia de branza.

Am asezat crema de branza peste blatul de biscuiti, am nivelat si am pus la frigider de seara pana dimineata.

Pentru servire, am scos cheesecake-ul din forma cu ajutorul foliei, apoi am decorat cu capsuni trase in ciocolata cu lapte topita pe bain-marie.

Se poate decora cu frisca, ca un tort, dar eu am preferat sa-l las cat mai simplu.

I-am pus lumanarele, artificii si l-am savurat cu mare pofta alaturi de musafiri:)

15 Response to "Cheesecake cu mango si capsuni"

  1. Un gust deosebit.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, eu adooor maxim fructul de mango, de aceea am vrut sa incerc aceasta combinatie...super reusita:) Pupici!

    Simona says:

    O bunatate!! La Multi Ani, inca odata!
    Pupici

    adina says:

    mi-as fi dorit si eu un asa tort la 25...dar e bine venit si la 35...delicios,ca de obicei.bravo!

    Danutza says:

    Multumesc mult Simona! Pupici!

    Imi place ca are fructe!Eu sunt o mama disperata care vrea sa bage fructe in orice:)O reteta dn asa e binevenita!

    Ioana V. says:

    La multi ani inca o data!!!

    Danutza says:

    Adina, e minunat la orice varsta un tort! Pana la urma varsta din suflet conteaza:) Pup!

    Danutza says:

    Teo, asa incerc si eu, desi nu-s inca mama. Dar imi place sa pun fructe in deserturi si chiar si in unele mancaruri, au alta savoare si niste vitamine in plus nu strica;) Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alinutza!:*:*

    La multi ani!!! mã servesc si eu, ador mango :)

    Danutza says:

    Multu mult! Pupici!

    Nadji says:

    Un cheesecake très réussi et très beau. Bravo et très bon anniversaire.
    A bientôt

    Danutza says:

    Merci beaucoup Nadji! Bisous!

    Cu un pic de intirziere La Multi Ani!!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.