Foietaje diverse















Astazi va propun o reteta foarte simpla si foarte buna. E perfecta daca aveti invitati si nu stiti ce sa pregatiti repede sau daca aveti pofta de o gustare rapida.

Eu am cumparat un aluat de foietaj pe care l-am folosit la:
  • mini pateuri cu branza;
  • mini foietaje tip bruschete cu rosii, oregano si busuioc;
  • special pentru cei mici: mini foietaje taiate in diverse forme haioase.

Am copt foietajele intr-o tava pe hartie de copt timp de 10 minute.

Foarte bune si rapide!

4 Response to "Foietaje diverse"

  1. geta says:

    tare mai iubesc foile astea,,,sunt varianta cea mai rapida cand ai musafiri...nu mai spun de Alexandra mea,care nu le refuza niciodata!eu am facut si varianta dulce-cu fructe si budinca...bun!

    Danutza says:

    Bun-bun:)

    Anonim says:

    I will immediately seize your rss as I can't in finding your email subscription link or e-newsletter service. Do you've any?
    Please permit me realize so that I may just subscribe. Thanks.
    My site phpfoxdev.indexcreativeonline.com

    Danutza says:

    At the bottom right side of the blog you can use the form follow by email.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.