Aripioare de pui marinate




By http://retetegg.blogspot.com/

Nu am fost niciodata fan al aripioarelor picante de la Kfc ... din simplul motiv ca nu le suport asa picante:)) Dar nu am fost nici mare fan al aripioarelor de pui in general, pana acum vreo 2 ani, cand am inceput sa le folosesc mai des in diverse mancaruri.

Dar pentru ca orice aliment pe care il consumi des devine apoi banal si te cam saturi de el (cel putin asta-i cazul meu), trebuie sa inventezi noi moduri de a-l pregati si savura :) Asa a fost povestea acestor aripioare marinate intr-un sos pe care l-am facut cu tot ce aveam in casa si am considerat ca se potriveste.

Am folosit:
  • aripioare de pui, sos (1 pahar de vin rosu, 1 lingura miere, sare, piper, 2 linguri suc de rosii, 2 linguri sos soia, oregano, putin ulei de masline, 2 catei de usturoi), seminte de in, ulei pt prajit.
Am pregatit sosul intr-un bol incapator. Am pus toate ingredientele (usturoiul doar taiat pe jumatate) si am omogenizat bine cu o lingura.

Aripioarele bine spalate (si cu varfurile acelea osoase taiate) le-am pus in sos si le-am lasat acolo cam 1 ora.

Am prajit aripioarele (trecute prin cateva seminte de in) in baie de ulei, apoi le-am scos pe un servet sa se scurga.

Daca nu aveti seminte de in, sau nu va plac, folositi de susan.

Aripioarele merg consumate cu ce garnitura va place, eu am ales cartofi la cuptor cu verdeturi de Provence si o salata cu verdeturi.

Pofta buna!

16 Response to "Aripioare de pui marinate"

  1. iulian says:

    am incercat si eu o data o reteta in care am pus miere si nu m-a incantat foarte tare.
    si aripioarele tale au iesit putin dulci?
    ma gandesc ca nu sunt pregatit pentru combinatia mancare + dulce :)

    Emily says:

    super delicioase si aromate :*

    Rumenioare si delicioase... adica pe gustul meu... Ma autoinvit la prinz ?! Pup !!!

    Danutza says:

    Da, sunt putin dulci Iulian :) Noua ne plac toate combinatiile mai ciudate, si retetele cu fructe :)
    E mai greu la inceput pana te obisnuiesti, ca si mie mi se parea ciudat cand mancam carne cu sos dulceag la inceput :))

    Danutza says:

    Emily merci mult! Chiar mi-au placut in combinatia asta :) Pup:*

    Danutza says:

    Daniela, te astept la masa ca si asa eu sunt singura si nu prea imi place cand trebuie sa mananc singura:)) Pupici!

    Sunt preferatele Dianei si sotului meu.Le devoreaza cat ai clipi.Te pup!

    Danutza says:

    La cat sunt de bune ii cred ca le termina intr-un minut :)) Noi ne-am lipit de ele si le rontaiam, parca nu mai vazusem aripioare :))
    Te pup!

    Hummmm quelle aspect, sa l'air très appétissant et délicieux!

    Draga mea, aripioarele astea merg si la micul dejun:)

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Danutza says:

    Teo, n-am testat dar cred ca merg la orice masa... eu le-am papat seara in ciuda zvonurilor ca ingrasa:)) Pup!

    Yammmmyyyyy!!! foarte bune!! Asta am servit si eu vinerea trecuta..putin reteta diferita, dar delicioase intr-adevar!!! Pupici!!!

    Danutza says:

    Merci mult Diana, deci si tu stii cum e cu aripioarele astea delicioase :) Pupici!

    Marina says:

    What a beautiful dish you've made! You have such an interesting flavor, makes me want to visit Romania. I heard the food is great, and people, and everything else.

    Danutza says:

    Thanks Marina! What can i say, i live here and i like it! The food is really great, that's for sure! :)
    Big hug!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.