Tartine cu icre rosii







By http://retetegg.blogspot.com/

Se apropie Valentine's Day, o zi pe care stiti ca va spuneam: nu o am asa intre sarbatorile mele preferate:) Dar, daca anul trecut iubitul meu mi-a facut o surpriza foarte frumoasa de V-day, anul asta am zis sa-i mai acord o sansa .. nu iubitului, sarbatorii :))

Asa ca am zis sa nu mai apar cu mana goala ca anul trecut si am intrebat din timp: draga, sarbatorim anul asta V-day, cina romantica, cadouri, etc? El a zis ferm: desigur!

In concluzie, sarbatorim! Si ne adaptam usor, usor la traditiile imprumutate ;)

Mi-am facut si un mic meniu deja, dar despre el vorbim zilele viitoare. Astazi insa va prezint niste tartine delicioase cu icre rosii (eu aveam asa o oarecare reticenta pt icrele negre, rosii ... dar astea chiar mi-au placut si urmeaza sa mai incerc si alte combinatii cu ele).

Cu aceasta reteta particip la provocarea Dulce Romanie, gazduita de Vio.

Am folosit:
  • paine (eu am cumparat paine pe vatra feliata si i-am folosit miezul), icre rosii (de capelin - Ocean Fish), putin unt, 1-2 felii de castravete.

Fiecare serveste icrele asa cum ii plac, cu ce fel de paine doreste, cu sau fara unt si castravete, cu sampanie, etc. Eu azi va prezint cum le-am mancat noi, fiindca noua asa ne-au placut :)

Am taiat painea cu o forma de biscuiti inimioara. Am uns-o cu unt si am asezat peste ea icrele si bucati mici de castravete.

Eu mi-am dorit sa beau un Breezer langa ele, se si asorta super bine la culoare :))

Daca nu ati mancat pana acum va recomand sa incercati macar o data, de curiozitate. Eu as zice ca merita, nu sunt nici foarte scumpe si va oferiti un mic rasfat, asa macar de ziua indragostitilor :)

Maine postez meniul de V-day, de unde va puteti inspira pentru cina romantica!

10 Response to "Tartine cu icre rosii"

  1. Ioana V. says:

    ce bine arata! nu am mancat niciodata!pup

    Danutza says:

    Merci mult! Sa le incerci, n-o sa-ti para rau;) Pup!

    trop mimi c'est petits coeurs, excellente idée!

    bisous

    Uau ce bine arata, te indragostesti doar cind le privesti... Pupici !

    Haplea says:

    Tare frumoasa prezentarea!

    Danutza says:

    merci beaucoup Beth! Bisous

    Danutza says:

    Merci Daniela, am zis sa fiu mai indulgenta cu sarbatoarea dragostei anul asta:) Pupici!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Haplea!

    langmina says:

    Foarte bine arata!!!!Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.