Cocktail Bloody Mary




By http://retetegg.blogspot.com/

Da, e Bloody Mary - my way! Adica asa cum mi-a placut mie, nu cum e reteta originala neaparat:)

E foarte potrivit pt V-day sau pentru orice alta ocazie in care vreti ceva diferit!

Am folosit:
  • vodka, suc de rosii, sos worcestershire, suc de lamaie, gheata, sare, oregano, o felie de telina (din lipsa de telina verde).
Am pus vodka in pahar, am completat cu suc de rosii si suc de lamaie.

Am adaugat sare, gheata, sos worcestershire, iar deasupra oregano.

Am ornat cu telina.

Noroc!

10 Response to "Cocktail Bloody Mary"

  1. Ioana V. says:

    se pare ca ti-e tare frig de dai mai nou pe bauturi..:))

    Hummm en plus d'être très joli sa doit être un vrai délice, j'adore!

    bisous

    Pe gerul acesta merge de minune.Pup!

    Danutza says:

    Alinutza, nush cum e la tine dar la noi sunt nametii cat mine de mari:)) Iti dai seama ca trebuie sa ma incalzesc cumva:))Pup!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth, c'est un vrai delice! Bisous!

    Danutza says:

    Asa-i Mihaela! Pupici!

    Marina says:

    Nice cocktail for a cold winter day! THanks Danutza! I love tomato juice.

    Danutza says:

    Me too, i'm a huge fan of the tomato juice! Thank you ... big hug!

    Anonim says:

    Hei , hei ... la tine e petrecere nu gluma !!! ;)

    Danutza says:

    yup, bine ai venit, draga mea! Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.