Fursecuri fragede 'amorezate'








By http://retetegg.blogspot.com/

Happy Valentine's Day!

Astazi v-am pregatit o mica surpriza dulce, in ton cu toata dragostea care pluteste in jur!

Sunt niste fursecuri foarte bune si mai ales, amorezate! :)

Am folosit:
  • 300 gr faina, 3 linguri de osanza, 1 lingurita praf de copt, 1 ou, 100 gr zahar, 1 lingurita otet, esenta de vanilie, un praf de sare, gem, zahar pudra, 2 lingurite suc de lamaie, colorant alimentar.

Am pus faina intr-un bol, am adaugat osanza si am amestecat (cu mana) pana am obtinut un aluat nisipos.

Am adaugat zaharul, ou, praful de copt stins cu otet, praful de sare si esenta.

Am framantat un aluat tare.

Am infainat masa si apoi am intins aluatul in foaie subtire.

Am decupat fursecurile cu o forma (inimioara) si le-am asezat in tava pe hartie de copt.

Le-am lasat 20 de minute la foc mediu.

Dupa ce s-au racit le-am pus glazura facuta din zahar pudra, suc de lamaie si colorant (am pus foarte putin colorant ca sa obtin un roz deschis).

Le-am servit alaturi de un cappuccino fierbinte si spumos.

Va invit sa le savuram la Tea Party - love edition organizat cum stiti deja de scumpa noastra Emily!

Va pup cu mare drag si va doresc o zi plina de iubire si fericire!!!

32 Response to "Fursecuri fragede 'amorezate'"

  1. Lorena says:

    si daca nu am osanza, pot pune ulei/unt?

    Très joli et très bien présenter, Bravo!

    bisous

    Danutza says:

    Da, merg bine si cu unt sau margarina! Ulei nu, ca nu mai sunt fragede :)

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Lorena says:

    ok.cat unt? :D

    Danutza says:

    Pai e ok sa pui tot vreo 3 linguri (ma refer la linguri pline) ... in orice caz nu strica sa fie mai mult ... ca devin si mai fragede :)

    Cristina says:

    Simpatice fursecuri!

    Danutza says:

    multu mult Cristina!

    Foarte dragalase!sa fii iubita!

    Stefy says:

    foarte dragute inimioarele!!!

    Danutza says:

    Merci Teo! Si tu la fel!
    Ps. Ma gandesc numai la salata ta, abia astept s-o fac si eu:)

    Danutza says:

    merci mult Stefy! pup

    Ce frumusele si rozioare sunt.Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Mihaela! Pup!

    Amor, amor... Foarte frumoase ! Iti doresc sa va iubiti mereu !!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Daniela! Pupici!

    langmina says:

    Dragalase si delicioase!Felicitari!
    Iti doresc sa ai parte de multa iubire!

    Danutza says:

    Merci mult draga mea! La fel si tie! Pupici!

    Ce simpatice sunt! Sa fii iubita!

    Haplea says:

    Foarte aspectuoase.

    Mari says:

    Multa iubire pe blogul tau!
    Pupici multi!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alexandrina! Si tu la fel! Pup!

    Danutza says:

    Merci Haplea!

    Danutza says:

    Asa-i Mari, ne luat valul iubirii pe toti:)) Pupici!

    Anonim says:

    Foarte frumoasa si delicioasa idee!

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    Anonim says:

    Ce frumusele si rozalii sunt !!

    Danutza says:

    Multu mult Adina!Pup:*

    Timea says:

    Sunt tare frumoase si mai ales gustoase! pup

    Danutza says:

    merci mult Timea! Te pup!

    Foarte drãgãlase:)

    Danutza says:

    Multumesc mult:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.