Pulpe cu ciuperci si vin







Pana acum noi pregateam puiul maruntit cu ciuperci si legume. Si se regaseste in lista si puiul cu ciuperci, numai ca de data aceasta am vrut sa pregatesc ceva asemanator si totusi diferit, cel putin ca gust.

Am folosit:
  • 2 pulpe de pui, 200-300 gr ciuperci, 1/2 ardei, 1/2 ceapa, 70 ml vin rosu, condimente, patrunjel.
Pulpele spalate si crestate le-am pus in ulei la calit, peste ele adaugand apoi ceapa si ardeiul cubulete. Am pus si ciupercile taiate felii si am stins compozitia cu vin, dar am adaugat si putina apa. Tot acum am si condimentat amestecul. Am lasat sa fiarba in jur de 15- 20 de minute si am incheiat cu patrunjelul tocat marunt.

A avut un gust deosebit datorita vinului.
Pofta buna!

0 Response to "Pulpe cu ciuperci si vin"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.