Fasole verde cu carnaciori









Va propun azi o reteta care se prepara in 20 de minute: fasole verde cu carnaciori.
Fasolea verde trebuie neaparat sa fie din conserva, adica deja fiarta, ca reteta sa fie rapida. Daca alegeti fasolea verde congelata sau proaspata, va dura mai mult prepararea. Oricum, cu siguranta, rezultatul va fi la fel de gustos.

Eu am folosit:
  • 200 gr carnaciori semiafumati, 800 gr fasole verde, 1 ceapa, 50 gr rosii in bulion, 50 gr pasta de tomate, ienibahar, tarhon, oregano, piper, sare, condimente pt porc, patrunjel.

Am prajit carnaciorii si apoi i-am scurs pe un servetel. Separat am calit ceapa cu foarte putin ulei si am adaugat peste carnaciorii, rosiile, bulionul, condimentele. Am lasat 5 minute pe foc, apoi am pus fasolea verde si 1 pahar cu apa. Am lasat la fiert destul de putin, pentru ca fosolea era deja fiarta din conserva.

La final am pus patrunjel tocat.
Are multe calorii, trebuie sa stiti, insa este si tare gustoasa!!!

0 Response to "Fasole verde cu carnaciori"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.