Ficatei de pui cu vin





O reteta simpla si gustoasa, numai buna de pregatit cand vrei o masa rapida si copioasa, dar, ce-i drept, cu ceva calorii.

Eu am folosit:
  • ficatei de pui (5-6 bucati), sare, piper, vin alb, curry, usturoi granulat.
  • cartofi (3-4 bucati), usturoi (sare, ulei, otet - pt a pregati mujdeiul)

Am prajit ficateii aproximativ 3 minute, i-am condimentat si apoi am pus vinul. am mai lasat 2-3 minute.
Am servit cu mujdei si cartofi prajiti!

Foarte bun!

3 Response to "Ficatei de pui cu vin"

  1. Tod' says:

    moaaama!!! deci o sa plaaang!!! n-am avut timp sa ma uit pe blogul tau ca am fost cu examanele and stuff, dar...i'm impressed fata!!!! BRAVO!

    Anonim says:

    daca imi permiti am sa iti spun si eu o reteta pe care am facut-o de nenumarate ori familiei mele nu stiu daca a mai incercato cineva sau este originala dar este tot cu ficatei dar si spaghete si noua ne place foarte mult.
    -se fierb spaghetele cu putina sare,de dau printrun jet de apa rece se lasa la scurs.
    -separat se calesc ficatei,dupa care se adauga putin vin alb si se lasa putin la fiert impreuna cu 1 catel de usturoi ,1 foaie mica de dafin,piper,sare
    pe farurie se aseaza spaghetele,deasupra sosul d ficatei.patrunjel ca ornament
    pofta buna!
    Florentina-Carmen Simion(Belusul nostru)facebook

    Danutza says:

    Florentina, iti multumesc pentru reteta, e foarte interesanta! Am sa o incerc fiindca ne plac ficateii mult. Iti voi spune cum a iesit:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.