"Rulouri"










De data asta iar vin cu o propunere de preparat rapid si bun. E ok sa fie servit ca aperitiv sau ca mic dejun, ori in oricare moment al zilei cand aveti pofta de ceva rapid si gustos cum am avut eu.

Avem nevoie de:
  • 1 carnat semi-afumat, 2 felii de kaizer, 2-3 felii de cascaval, cateva masline verzi si rosii.

Eu mai intai am prajit putin carnatul taiat in 3 bucati si feliile de kaizer. Le-am scos pe un servetel si dupa ce au lasat grasimea am rulat feliile de kaizer cu o felie de cascaval la mijloc, iar bucatile de carnat le-am "invelit" in cascaval. M-au ajutat mult cateva scobitori.
Am decorat cu masline.
Simplu, rapid si bun!

3 Response to ""Rulouri""

  1. Anonim says:

    Multa imaginatie!!!

    Iuliana says:

    Un aperitiv interesant, nu am mai vazut pana aum am sa-l incerc.

    Danutza says:

    Este de fapt o inventie, poti pune si alte ingrediente care-ti plac ( de ex bacon/sunca in loc de kaizer, cascaval afumat, etc)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.