Retete bauturi

By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca a venit vara (la noi cel putin a venit bine de tot) m-am gandit sa va ofer astazi cateva idei pentru bauturi delicioase care sa ne potoleasca setea.

Avem pe alese, fie sucuri de fructe, cocktailuri alcoolice sau cafea, pana la vin fiert (pe el il punem deoparte pentru iarna si bagam la inaintare spritul rece).

Enjoy and have fun!

Retete bauturi

12 Response to "Retete bauturi"

  1. Maya says:

    Vremea racoritoarelor! Multumesc pentru idei!

    Danutza says:

    Maya, ma bucur ca-ti plac ideile propuse de mine! Eu le ador pe toate:)) Pupici!

    Simona says:

    Ce bune sunt pe caldurile astea... Imi plac postarile astea, le am salvate pe toate. Pupici

    Danutza says:

    Simona, mi-am dorit de mult sa reusesc sa le grupez pe categorii, le am in stanga pe blog, dar sunt mai usor de accesat intr-o singura postare;)
    Pupici!

    Am facut ditamai burta de la toate bauturile tale delicioase.
    Te pup!

    Maria says:

    Minunate sunt aceste retete de bauturi:)!!!Cum ne-au toropit caldurile, trebuie sa luam in serios si sa ne apucam de bucatarit ,la ele:))!!!Pupici

    Danutza says:

    Mihaela, cam incep sa depun si eu (mancarea, bautura nu prea), dar combat cu exercitii. Azi am tras de aparate sa dau jos bunatatile de la 1 mai :))
    Pupici!

    Danutza says:

    Maria, azi am facut frappe :) Era prea cald si ne-a racorit super bine:) Pupici!

    Faina selectie!

    Danutza says:

    Merci mult Alexandrina!

    Asta este portia meeeeaa??....mmmmm....multumeeesc....

    Danutza says:

    Desigur, cu mare placere :) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.